انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پنجاه و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن برگزارشد

پنجاه و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن امروز دوشنبه 6اردی بهشت 1400 از ساعت 10 الی 12 بصورت آنلاین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در مطالب پیش از دستور این جلسه  ، درخواستی از طرف گروه خیریه مهرآب بابت تأمین لوله های درخواستی به منظور آبرسانی روستاهای مرزی استان سیستان و بلوچستان واقع در چابهار ، مقرر گردید که در این زمینه همکاری های لازم از سوی تولیدکنندگان مسقر در استان های کرمان و سیستان صورت پذیرد.

در ادامه این نشست در پیرامون همکاری مشاوران علمی انجمن ، پس از گفتگو و تبادل نظر مقرر گردید که براساس تعریف پروژه های تحقیقاتی جدید به منظور رفع مشکلات صنعت ، همکاری های دوطرفه انجمن و اساتید دانشگاه بیش از پیش تقویت گردد.

دراین جلسه ، گزارش عملکرد انجمن در دوره ششم که توسط دبیر انجمن تهیه و تدوین گردیده ، مورد بررسی و بازبینی اعضای هیأت مدیره انجمن قرارگرفت و براین اساس مقرر شد پس از انجام اصلاحات لازم ، مقرر شد بخش فرصت ها و تهدیدهای صنعت لوله و اتصالات پلی اتیلن به پیشنهاد رییس کمیته استاندارد انجمن ، به گزارش مذکور الحاق گردد.

همچنین درمورد برنامه ریزی برای استاندارد سازی مواداولیه ، از سوی هیأت مدیره مقرر گردید که این موضوع از مجرای دفترتوسعه صنایع تکمیلی ، پیگیری گردد.

درپایان این نشست ، پیرامون زمان تعیین شده برگزاری مجمع که پیشتر در تاریخ 28 اردی بهشت 1400 مشخص گردیده بود ، با توجه به شرایط وخیم حال حاضر به لحاظ شیوع ویروس کرونا در راستای محدودیت های وضع شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به دستور موکد ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم برگزاری همایش ها و سمینارها ، براساس تصمیم هیأت مدیره انجمن پس از بحث و همفکری ، تاریخ برگزاری مجمع عمومی انجمن به دوماه بعد موکول گردید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت