انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پیشنهادهای انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برای مناقصه های طرح دشت سیستان

انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن (ippfa)، در نامه ای به مجری طرح انتقال آب به دشت سیستان، پیشنهادات خود را ارائه کرد.

انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن (ippfa)، در نامه ای به مجری طرح انتقال آب به دشت سیستان، پیشنهادات خود را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، تفکیک سایز تولیدات در اسناد مناقصات، لحاظ شدن امتیاز فنی شرکت کنندگان بر اساس فرمول های تعیین شده، تشکیل کارگروه برای بازدید از واحدها و انعقاد قرارداد کارمزدی با کنترل و نظارت انجمن، پیشنهادات انجمن به مجری طرح دشت سیستان است.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس صالح نژاد
مجری محترم طرح انتقال آب به دشت سیستان

با سلام و احترام
ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری جلسه مورخ 20/10/94 درخصوص نحوه برگزاری مناقصات خرید لوله و اتصالات پلی اتیلن، پیشنهادات این انجمن به منظور حضور بیشتر شرکت کنندگان در مناقصات به شرح ذیل تقدیم می گردد.

1- از آنجائیکه برخی از واحدهای تولیدی تحت پوشش این انجمن قابلیت تولید لوله های با اقطار بالای 400 میلیمتر را ندارند، پیشنهاد میشود که در اسناد مناقصات، سایزها بصورت تفکیک مشخص شود و برای هر یک از سایزها ضمانت نامه مربوط به آن توسط شرکت کننده در مناقصه ارائه گردد و این امکان برای بسیاری از واحدها بوجود خواهد آمد تا بتوانند در مناقصات آن سازمان محترم شرکت نمایند.

و در همین راستا نمونه ای از مناقصات شرکت ملّی گاز ایران به پیوست تقدیم می گردد.

2- امتیاز فنی شرکت کنندگان بر اساس فرمولهای تعیین شده در برگزاری مناقصات لحاظ گردد.

3- تشکیل کارگروهی توسط آن سازمان محترم جهت بازدید از واحدها و توانمندیهای آنها نیز پیشنهاد میشود.

4- در صورت امکان پیشنهاد خرید مواد اولیه از طریق بورس کالا توسط آن سازمان و انعقاد قرارداد کارمزدی، با کنترل و نظارت انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن.

در پایان مجدداً یادآور میشود که این انجمن آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در راستای پیشبرد اجرای طرحهای در دست انجام آن سازمان اعلام میدارد.

با سپاس فراوان
محسن جمالیان – رئیس هیئت مدیره  

گفتنی است این نامه توسط معاونت آب و خاک وزارت جهاد و کشاورزی (مجری طرح)، به منظور حضور بیشتر شرکت کنندگان در مناقصات خرید و تأمین لوله های پلی اتیلن طرح سیستان، به دبیر کمیسیون ها و هیئت های امور معاملات و پیمان های ارجاع شده است.

اصل نامه مجری طرح سیستان:

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت