انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

چهلمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار گردید

چهلمین نشست هیأت مدیره انجمن پس از برگزاری هجدهمین مجمع عمومی سالیانه انجمن در محل در محل ساختمان شماره 3 تشکل های اتاق بازرگانی تهران از ساعت 12 الی 13 برگزار گردید
هیأت مدیره انجمن

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در چهلمین نشست هیأت مدیره انجمن مباحث گوناگونی از قبیل معرفی کاندیدای انتخابات انجمن ملی پلاستیک، اسناد همسان سازمان آب و فاضلاب کشور، و نامه های وارده ، مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

درابتدای جلسه آقای مهندس صحاف امین در مورد انتخابات هیأت مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران توضیحاتی ارائه نمودند و قراربراین شد که تاروز شنبه 2/9/98 یک نفر از طرف انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به عنوان کاندیدای هیأت مدیره معرفی گردد.

در مورد پاسخ اعلام نظر در مورد اسناد همسان سازمان آب و فاضلاب کشور، قرار براین شد که پاسخ مورد نظر تهیه و ارسال گردد و درضمن تقاضای یک وقت حضوری جهت بررسی بیشتر این اسناد درخواست گردد.

در مورد تقاضای داور مرضی الطرفین بودن انجمن فی مابین  آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی با شرکت نوین لوله قائن که ازسوی آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی درخواست شده بود نیز با توجه به پیگیری های بعمل آمده از سوی انجمن و ارسال نامه به شرکت مزبور و همچنین عدم پاسخگویی شرکت نوین لوله قائن به انجمن ، امکان حکم بودن انجمن میسر نمی باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت