انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

کف عرضه پلی اتیلن اکستروژن گرید لوله از هفته آینده در بورس کالا رعایت می شود

امروز شنبه 29/7/96 مشکلات عرضه مواداولیه پایپ گرید PE100 و PE80 در کارگروه تنظیم بازار پتروشیمی مرکز ملی رقابت از ساعت 9:30 الی 11 بررسی گردید.

جلسه سی و هفتم کارگروه تنظیم بازار پتروشیمی با حضوررییس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن و نمایندگان پتروشیمی های امیرکبیر ،مارون و شازند و نمایندگان انجمن کارفرمایی پتروشیمی ، دفتر توسعه صنایع تکمیلی ، بورس کالا و شورای رقابت برگزار گردید.

این نشست در ابتدا با صحبت های مهندس محسن جمالیان آغازشد ، رییس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با اشاره به وضعیت عرضه ها در پنج ماه نخست سال بر سلامت روند عرضه ها تاکید کرد و در ادامه با ارایه آمار در خصوص افزایش نجومی قیمت مواد پلی اتیلن گرید لوله نکاتی را یاد آور گردیدهمچنین مبحث قراردادهای بلند مدت و ضبط ضمانت نامه های تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلنی نکته دیگری بود که از سوی مهندس محسن جمالیان بدان اشاره گردید.

در ادامه این نشست نمایندگان پتروشیمی ها ضمن بیان علاقمندی به تولیدو فروش پلی اتیلن گرید لوله به مشکلاتی از قبیل نبود کاتالیست و هم چنین نقصان زنجیره تامین خوراک اتیلن  اشاره کردندو همچنین جریمه های پرداخت شده از سوی این واحدها را بابت عدم تامین مواد، یادآور گردیدند.

 

در این نشست مقرر گردید، از هفته آینده کف عرضه پلی اتیلن اکستروژن گرید لوله رعایت گردد و همچنین از سوی پتروشیمی شازند از هفته آینده PE100  جایگزین PE80   شود ، همچنین پتروشیمی جم از هفته آینده عرضه PE100  را آغاز می کند و مارون نیز از دی ماه سال جاری وارد چرخه تولید PE100 خواهد شد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت