انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

گام بزرگ بازار پلیمرها برای خروج از رکود

بازار پلیمرها در هفته گذشته شرایط جذابی را تجربه کرد تا جایی که شاهد ثبت بیشترین حجم معامله هفتگی پلیمرها در بورس کالای ایران از ابتدای اردیبهشت‌ماه تاکنون بوده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از دنیای اقتصاد، بازار پلیمرها در هفته گذشته شرایط جذابی را تجربه کرد تا جایی که شاهد ثبت بیشترین حجم معامله هفتگی پلیمرها در بورس کالای ایران از ابتدای اردیبهشت‌ماه تاکنون بوده‌ایم.

 

این وضعیت در کنار افزایش محسوس عرضه‌ها باعث شد تا وضعیتی جدید در این بازار مهم مواد اولیه تجربه شود که می‌توان آن را گام بزرگ پلیمرها برای خروج از رکود عنوان کرد. در هفته گذشته در بورس کالای ایران شاهد رشد محسوس حجم معامله پلیمرها بودیم تا جایی که سقف روانی و فنی 40 هزار تن شکسته شد و شاهد معامله 48 هزار و 46 تن انواع مواد اولیه پلیمری بودیم. این رقم در حالی به ثبت رسید که حجم معاملات به نسبت هفته پیش از آن از رشدی 4/ 26 ‌درصدی معادل 10 هزار و 47 تن برخوردار بوده که رقم قابل توجهی به شمار می‌آید. دلیل اصلی رشد حجم معاملات را باید در تقویت عرضه‌ها دانست، زیرا در همین بازه زمانی حجم عرضه پلیمرها در بورس کالا با بیش از 21 هزار تن افزایش به 66 هزار و 807 تن رسید که بالاترین حجم عرضه هفتگی در سال جاری به شمار می‌آید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت