انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

برپایی نخستین نمایشگاه مشترک ایران و روسیه

در این نمایشگاه که از ۵ تا ۷ آبان ماه در مرکز نمایشگاهی بین المللی ایروان برگزار می‌شود، تولید کنندگان، بازرگانان و تجار ایرانی و روسی انواع تجهیزات پزشکی و دارویی، صنایع ‌کشاورزی و مواد غذایی، ماشین آلات متالوژی، تجهیزات و صنایع مختلف ساختمانی تجهیزات و خدمات حوزه صنعت نفت گاز و پتروشیمی، حمل و نقل و لجستیک، ‌ تکنولوژی پیشرفته HI TECH، ‌تکنولوژی و اطلاعات، صنایع مختلف مخابرات و ارتباطات، صنایع و تجهیزات حوزه برق و دیگر صنایع را به نمایش می گذارند.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از پترون، کشورهای منطقه CIS می‌توانند فرصت خوبی برای توسعه صادرات کالاهای ایرانی و یافتن بازارهای جدید صادراتی در این منطقه باشد و نخستین نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در ارمنستان در همین راستا برگزار می‌شود.

 

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، همایش دو روزه فرصت‌های سرمایه گذاری در ایران در سالن‌های جنبی محل نمایشگاه برگزار می شود، ضمن اینکه این همایش می تواند فرصتی برای ارائه دستاوردها و توانمندی های فعالان، بازرگانان، تولیدکنندگان و صنعتگران کشور فراهم کند تا زمینه تجارت و صادرات پایدار و بلند مدت را با ارائه خدمات به کشورهای مشترک المنافع به‌وجود بیاورند.

 

معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی ها و فناوری‌های صنایع مختلف کشور، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، جذب حداکثری سرمایه گذاری خارجی، ایجاد زمینه تبادل اطلاعات بین شرکت‌های مختلف و آشنایی تجار و بازرگانان با کالاهای مورد نیاز کشورهای آسیای میانه، برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه در ارمنستان است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت