انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

عرضه مواد پلیمری ۷ مجتمع پتروشیمی در بورس کالا

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه میزبان عرضه ۱۱ هزار و ۹۸۱ تن مواد پلیمری شرکت های پتروشیمی بندرامام، پلی نار، لرستان، مارون، مهاباد، پلیمر کرمانشاه و نوید زر شیمی است.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، در این روز ۱۰ هزار تن لوب کات سبک و سنگین، ۲۲ هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار تن سلاپس واکس و ۳ هزار و ۳۰۰ تن گوگرد کلوخه و گرانوله  شرکت های پالایش نفت بندرعباس، تبریز و شازند اراک نیز در این تالار عرضه می شود.

 

تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه ۱۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰، ۱۰ هزار تن گوگرد کلوخه و ۴۰۰ تن عایق رطوبتی را تجربه می کند.

 

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز شاهد عرضه تا ۱۵ هزار تن تختالSM شرکت فولاد مبارکه اصفهان و ۵ هزار و ۵۰۰ شمش هزار پوندی ۹۹.۸ شرکت ایرالکو است.

 

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۴۰ هزار و ۴۲۰ تن جو دامی استان های گلستان، مازندران و خوزستان را تجربه می کند.

 

همچنین ۱۰۰ تن برنج وارداتی، ۱۰۰ تن روغن خام سویا، ۳۰۰ تن شکر سفید، ۱۵ هزار تن گندم خوراکی و یک هزار تن گندم دوروم در این تالار عرضه می شود.

 

علاوه بر این ۱۶۹ تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی و ۲ هزار و ۲۷۳ تن ذرت دانه ای موجودی ۷ انبار استان های کردستان و کرمانشاه  در قالب گواهی سپرده کالایی در این تالار عرضه می شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت