انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

آبیاری نوین در 11هزار هکتار زمین کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این استان در سه سال و نیم گذشته به سیستم‌های آبیاری تحت فشار مجهز شد.

جعفر گوهرگانی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح آبیاری تحت فشار در 2 هزار و 240 هکتار زمین‌های کشاورزی منطقه امامزاده جعفر در گچساران اظهار داشت که 28 هزار هکتار طرح آبیاری تحت‌فشار تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است. 
وی با اشاره به اینکه میانگین تجهیز زمین‌های کشاورزی به آبیاری‌های نوین 500 هکتار در سال بوده است، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید روند اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار در این استان به چند برابر افزایش یافته است. 
وی تصریح کرد که برای هر هکتار از این زمین‌های کشاورزی بین 50 تا 100 میلیون ریال هزینه شده است. 
گوهرگانی افزایش بهره‌وری، سهولت آبیاری، امکان آبیاری زمین‌های شیب دار و جلوگیری از شستشوی بی رویه خاک، صرفه جویی در نیروی کار و پیشگیری از کارهای سخت را از جمله مزایای استفاده از روش‌های نوین آبیاری ذکر کرد. 
وی افتتاح طرح آبیاری نوین در 2 هزار 240 هکتار از زمین‌های کشاورزی گچساران را هدیه دولت یازدهم به مردم این منطقه ارزیابی کرد. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد میزان تولید محصولات کشاورزی این استان را 850 هزار تن در سال برآورد کرد و گفت که میزان تولیدات کشاورزی این استان در ابتدای دولت یازدهم 600 هزار تن در سال بود. 
طرح آبیاری نوین در 2 هزار و 240 هکتار از زمین‌های کشاورزی دشت امامزاده جعفر در گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان اجرایی بهره برداری شد. 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت