انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

اجرای طرح های نوین آبیاری در یک هزار و 400 هکتار اراضی سبزوار

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: از ابتدای امسال تاکنون طرح های آبیاری کم فشار و تحت فشار در یک هزار و 400 هکتار از اراضی این شهرستان با هزینه 44 میلیارد و 640 میلیون ریال اجرا شده است.

منصور برغمدی افزود: این طرح در 985 هکتار دیگر نیز با هزینه 43 میلیارد و550 میلیون ریال در دست اجراست.
وی اظهار کرد: مجموع اعتبارات تخصیصی سامانه های نوین آبیاری کشاورزی 91 میلیارد و 760 میلیون ریال است که از این محل 2 هزار و 385 هکتار اراضی کشاورزی زیرپوشش طرح آبیاری کم فشار و تحت فشار قرار می گیرند
وی گفت: در سال زراعی جاری انتقال آب کشاورزی با لوله نیز در 47 کیلومتر از اراضی کشاورزی این شهرستان با هزینه 16 میلیارد و 830 میلیون ریال انجام شده و در 56 کیلومتر دیگر با اعتبار 23 میلیارد ریال در دست اجراست.
برغمدی با بیان اینکه یک هزار و 900 هکتار از اراضی نیز برای اجرای آبیاری نوین در مرحله انعقاد قرار داد است، افزود: در اجرای طرح های مورد نظر 85 درصد اعتبارات از سوی دولت و 15 درصد از سوی کشاورزان تامین می شود.
وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع آب و افزایش روزافزون تقاضای آب، با اجرای طرح های آبیاری تحت فشار، کم فشار، انتقال آب با لوله و ایجاد کانال بتنی، عملکرد آب مصرفی بخش کشاورزی در این شهرستان افزایش یافته است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت