انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

اختصاص 2 هزار میلیارد ریال برای آبیاری نوین در خراسان رضوی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: حدود 2 هزار میلیارد ریال برای اجرای سیستم ‌های آبیاری تحت ‌فشار در این استان اختصاص‌ یافته که اقدامی کم‌ سابقه و نشان از اهمیت حوزه کشاورزی در رویکرد دولت دارد.

مجتبی مزروعی با بیان اینکه در سال جاری تمرکز این سازمان بر بهره ‌وری آب است افزود: در بهره ‌وری آب اولین اقدام اصلاح شیوه ‌ها، روش‌ ها و سیستم‌ های آبیاری است که اعتبارات خوبی در این زمینه جذب ‌شده است. 
وی اظهار کرد: در سفر هیأت دولت به این استان نیز یک هزار میلیارد ریال برای انتقال آب از طریق لوله تصویب شد که 500 میلیارد ریال آن ابلاغ، پروژه ‌ها شناسایی و به ‌زودی لوله ‌ها به شهرستان ‌ها ارسال خواهد شد. 
وی همچنین  با تاکید بر اصلاح روش ها با کشت گلخانه ‌ای گفت: روش‌ هایی همچون کشت‌ های گلخانه ‌ای موجب صرفه ‌جویی قابل ‌توجه در مصرف آب خواهد شد.
مزروعی افزود: توجه به بخش کشاورزی عزم ملی می‌ طلبد و باید اعتبارات، تسهیلات و ماشین آلات مورد نیاز در این بخش در اختیار قرار گیرد. 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت