انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

اخذ تصمیمات جدید در کمیسیون آموزش انجمن صنفی لوله و اتصالات پلی‌اتیلن

به گزارش روابط‌عمومی انجمن صنفی لوله و اتصالات پلی‌اتیلن؛ نشست کمیسیون آموزش در محل دفتر انجمن به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار باتوجه‌به دستور جلسه قبلی آقای عبدالحسین بهرامی به‌عنوان دبیر کمیسیون آموزش انجمن صنفی لوله و اتصالات پلی‌اتیلن انتخاب گردید.

 دبیر کمیسیون آموزش انجمن در این نشست که روز شنبه برگزار شد؛ گفت: نیازمند یک تحول در کمیسیون آموزش هستیم و افراد و کارشناسان جدیدی که از توانایی و مهارت در حوزه آموزشی برخوردار باشند به این مجموعه اضافه گردند، همچنین برنامه‌ریزی آموزشی و تعیین شرح وظایف هر یک از اعضای کمیسیون نیز باید مشخص شود.

 وی تأکید داشت: تجهیز کلاس و امکانات برگزاری دوره‌های آموزشی برای بهره‌مندی هرچه بیشتر و بهتر مخاطبین دوره هلی آموزشی، نیز مسئله مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود.

 دکتر بهرامی همچنین بر دعوت به همکاری با دریافت رزومه اساتید علاقه‌مند تدریس در دوره‌ها تأکید و افزود: میزان تعرفه پرداختی به اساتید باید بر اساس سوابق، مدرک تحصیلی، نوع درس و… تعریف و تعیین و فرمی جهت تخصص و توانایی‌های اساتید طراحی و روزهای همکاری در هفته نیز در آن ذکر شود.

 در ادامه این نشست دکتر مینویی نیز عنوان کرد: پس از برگزاری هر دوره آموزشی باید آزمون پایانی برگزار و برحسب ارزیابی به افراد امتیاز داده شود.

 وی ادامه داد: در صورت امکان بهتر است در زمان برگزاری هر کلاس یا دوره، یکی از اعضای کمیسیون به‌عنوان هماهنگ‌کننده و ناظر برگزاری بدون پرداخت هزینه، حضور داشته باشد

 خانم دکتر حسینی از دیگر اعضا کمیسیون نیز ابراز داشت: طبق صورت‌جلسات دوره‌های آموزشی باید کاربردی برگزار شوند.

 در پایان این نشست مقرر گردید: در خصوص کارکرد دستگاه‌های آزمایشگاهی و ارزش پلی‌اتیلن، دوره‌های آموزشی به‌صورت آنلاین برگزار و فیلم و محتوای تولید شده برگزاری دوره نیز در اختیار افراد قرار گیرد، جهت کلاس ها تعداد نفراتی که می‌توانند به‌صورت حضوری در کلاس حاضر شوند مشخص و سرفصل کلاس ها از اساتید دریافت شود و در تعیین مخاطبین دوره‌ها با دست باز و بدون محدودیت عمل شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت