انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

استقبال عراقی‌ها از حضور شرکت‌های ایرانی فعال در بخش آبیاری در عراق

به گزارش روابط‌عمومی انجمن صنفی لوله و اتصالات پلی‌اتیلن؛ طی نشستی که پانزدهم آذرماه در دفتر آب‌وخاک وزارت جهاد کشاورزی پیرو سفر دکتر نیازی شهرکی معاونت آب‌وخاک وزارت جهاد کشاورزی به همراه نمایندگان انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن آقایان مهندس مدانلو و مهندس حاجعلی به کشور عراق جلسه‌ای در دفتر آقای دکتر عباسی برگزار گردید نتایج این سفر دیپلماتیک مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این نشست باتوجه‌به اینکه وزارت کشاورزی عراق علاقه‌مندی خود را جهت حضور شرکت‌های ایرانی در عراق و عرضه محصولات بخش آبیاری اعلام داشته مقرر گردید: لیست شرکت‌هایی که توانایی تولید محصولات باکیفیت صادراتی را دارند در یک وندور لیست به وزارت جهاد کشاورزی اعلام شوند.
همچنین پیشنهاد تأسیس انجمن صادراتی جهت ارائه خدمات کشاورزی اعم از طراحی، تأمین قطعات و اجرا و بهره‌برداری و نگهداری دستگاه‌های آبیاری نوین و…مطرح شد که نظر نماینده انجمن تشکیل کمیته‌ای متشکل از انجمن‌های مربوطه جهت صادرات بود.

در این جلسه بهشتیان رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن از عملکرد ضعیف مجری برگزاری نمایشگاه دی‌ماه جهاد در برقراری ارتباط با انجمن و عدم عرضه امکانات به اعضای انجمن شدیداً اعتراض نموده و بیان کرد اگر چنین روالی ادامه داشته باشد از تأیید امتیاز این نمایشگاه خودداری می‌نمایند.
قابل ذکر است که این نشست با حضور دکترعباسی مشاور وزیر جهاد و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، مهندس اسماعیلی فلک معاونت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل آب و خاک وزارت جهادکشاورزی، مهندس ابراهیمی‌پور معاونت فنی آب و خاک کرج، مهندس ملکی رئیس سامانه‌های نوین آبیاری، مهندس هوشیار معاونت برنامه‌ریزی آب و خاک کرج، مهندس عیسی زاده مدیر کارخانه شرکت گسترش پلاستیک، مهندس روضاتی مدیر عامل شرکت تکاب لوله زفره اصفهان، مهندس بهشتیان، مهندس حاجعلی و مهندس میرنجفی در محل معاونت آب‌وخاک وزارت جهاد کشاورزی برگزار گردید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت