انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

اطلاعیه انجمن درخصوص معرفی شرکت های ذیصلاح صادرکننده گواهینامه ISO 9001

پیرو مکاتبات انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با مرکزملی تاییدصلاحیت ایران وابسته به سازمان ملی استاندارد،15شرکت به عنوان گواهی کننده سیستم مدیریت تاییدصلاحیت شده براساس استاندارد ISO /IEC17021 در زمینه صدور گواهینامه ISO 9001 معتبر شناخته شده اند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، پیرو مکاتبات انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با مرکزملی تاییدصلاحیت ایران وابسته به سازمان ملی استاندارد،شرکت های پیوست تا پایان اعتبار گواهینامه مندرج در جدول به عنوان  نهادهای گواهی کننده سیستم مدیریت تاییدصلاحیت شده براساس استاندارد ISO /IEC17021 در زمینه صدور گواهینامه ISO 9001 معتبر و قابل قبول می باشند و از نظر این انجمن تنها این شرکت ها و گواهینامه های صادر شده به عنوان مدرک قابل قبول گواهینامه  ISO 9001 قابل پذیرش می باشند.

لذا خواهشمند است ، شرکت های عضو در هنگام عقد قرار داد جهت اخذ گواهینامه  ISO 9001 به سایت مرکز تایید صلاحیت ایران مراجعه و از اعتبار گواهینامه NACI  آن ها ، اطمینان حاصل نمایند.

 

جهت مطالعه لیست شرکت های ذیصلاح صادرکننده گواهینامه  ISO 9001 روی لینک ذیل کلیک کنید

 

لیست شرکت های ذیصلاح صادرکننده گواهینامه  ISO 9001

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت