انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

افزایش سرمایه در کمربندی «ایلام»

مدیرعامل پتروشیمی ایلام از راه اندازی فاز دوم این شرکت در سال جاری خبر داد.
پتروشیمی ایلام
شاپور تقی‌پور، مدیرعامل پتروشیمی ایلام در خصوص فعالیت این شرکت در بازار سرمایه  گفت: محصول «پلی اتیلن سنگین» این شرکت در گرید‌های مختلف از جمله «پایپ» و «فیلم» تولید می‌شود؛ برند ایلام در بورس کالا بسیار خوشنام بوده و هر سه‌شنبه به طور مستمر در بورس حضور داشته است.
وی در مبحث فروش این شرکت عنوان کرد: محصولات تولیدی پتروشیمی ایلام در داخل از اقبال خوبی برخوردار بوده البته صادرات خارجی نیز با هماهنگی شرکت تجارت صنعت وابسته به هلدینگ خلیج فارس صورت می‌گیرد.
مدیرعامل پتروشیمی ایلام به برنامه افزایش سرمایه این شرکت اشاره داشت و افزود: فاز دوم پتروشیمی ایلام در سال جاری راه اندازی خواهد شد و اگر واحد‌های «الفین» در سرویس قرار گیرد برای تامین بودجه به افزایش سرمایه نیاز داریم که با کمک از سوی سرمایه‌گذارانی چون شرکت پترول، شستا، مارون و تاپیکو صورت می‌گیرد.
پتروشیمی ایلام یکی از طرح‌های در دست اجرای پتروشیمی کشور است که میزان تولید آن سالیانه به ۴۵۹ هزار تن اتیلین و ۱۲۵ هزار تن پروپیلن می‌رسد.
فاز دوم این شرکت با عنوان «الفین سیزدهم» شامل پروژه‌های الفین و سولفورزدایی خوراک بوده و از مزیت هایی، چون تامین پایدار خوراک، جذابیت بازار «الفین ها» و امکان توسعه پلی پروپیلن با استفاده از پروپیل تولیدی در واحد «الفین» برخوردار است.
منبع:بورس نیوز

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت