انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

افزایش 95درصدی راندمان آبیاری در آبیاری قطره ای

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی البرز با اشاره به اینکه 14 هزار و 300هکتار از اراضی زیرکشت استان به سیستم های نوین آبیاری تجهیز شده است، گفت: اجرای روش های نوین، راندمان آبیاری را در قطره ای تا 95 درصد و بارانی را تا 80 درصد بالا میبرد.

 

حجت رضایی افزود: توسعه روش‌های نوین آبیاری، از جمله سیاست هایی است که وزارت جهاد کشاورزی آنرا دنبال می کند
وی اظهار داشت: با توجه به کمبود منابع آبی، ضرورت تبدیل آبیاری سنتی و غرقابی در کشاورزی به روش‌های نوین آبیاری بیش از پیش در سطح استان احساس می شود
وی اضافه کرد: اجرای انواع روش های نوین آبیاری و پوشش انهار سنتی استان به انواع لوله گذاری و پوشش بتنی- لایروبی، مرمت و کول گذاری قنوات استان – تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی استان و یکپارچه سازی اراضی استان از جمله سیاست های آتی مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان البرز درسال جاری است.
وی بیان داشت: اجرای روش های نوین، راندمان آبیاری را در قطره ای تا 95 درصد و بارانی را تا 80 درصد بالا میبرد.که امیدواریم با پیگیری های انجام شده، اعتبارات مناسبی برای این منظور تخصیص داده شود.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت