انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

همزمان با شانزدهمین دوره مجمع عمومی عادی سالانه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن ، امروز دوشنبه 20آذر از ساعت 9 صبح برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، همزمان با شانزدهمین دوره مجمع عمومی عادی سالانه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن امروز در محل هتل آکادمی فوتبال المپیک از ساعت 9 صبح آغازشد.

در این دوره  با حضور 177نفر از اعضای انجمن و23نفرنماینده ، پرتعدادترین مجمع عمومی و انتخابات هیأت مدیره را شاهد بودیم.

این دوره مجمع انجمن با ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره همرا بود که با انصراف محمدکریم خرازی و محمدرضا بهشتیان ، 12نفر از کاندیداها در انتخابات ششمین دوره هیأت مدیره شرکت کردند.

جلسه مجمع با قرائت کلام الله و سرود افتخار آمیز جمهوری اسلامی ایران ،آغاز شد و پس از آن ،حسین محمدی بعنوان رییس مجمع،فرهاد صدقیانی بعنوان نایب رییس،محمدکبود بعنوان منشی جلسه و رضالطفی و ابوالقاسم مدانلو به ترتیب بعنوان ناظراول و ناظر دوم هیئت رییسه مجمع ،با رأی گیری اعضا ، انتخاب شدند.

پس از انتخاب هیأت رییسه ، دبیر انجمن به تشریح فعالیت های هیأت مدیره و سلسله جلسات برگزار شده در دوره پنجم  ، پرداخت .

پس از گزارش بابک دیانت پی،سخنرانی رییس هیأت مدیره انجمن با شعری از سهراب سپهری آغاز شد، پشت دریاها شهری است ….

مهندس محسن جمالیان با لحن ادیبانه خود ،گذشته و اکنون انجمن را از نظر اعضای انجمن گذراند و به دلیل پرهیز از تعریف و تمجید از خود ، از تفصیل گزارش عملکرد هیأت مدیره انجمن و گزارشات مرسوم، خودداری کرد .

در ادامه محسن جمالیان از خستگی گفت و از پانزده سال تلاش برای احقاق اهداف انجمن و درپایان انصراف خود را اعلام کرد که این موضوع با مخالفت اکثریت حاضران مواجه شد اما همچنان محسن جمالیان برتصمیم خود پافشاری می کرد که در نهایت با اصرار حضار ، تصمیم رییس هیأت مدیره انجمن تغییر کرد.

نوبت به گزارش عملکرد مالی انجمن رسید که مهندس بیوک صحاف امین در خصوص جزوات صورتهای مالی 95-96 ، توضیحاتی رابصورت کوتاه ارائه کرد و پس از آن علی اکبر رامین افشار، بازرس انجمن به تشریح صورتهای مالی 95-96  پرداخت.

در ادامه کاندیداهای هیأت مدیره به صورت کوتاه ، به معرفی و تشریح برنامه های خود پرداختند و پس ازآن برگه های رای در میان اعضای حاضر در جلسه توزیع شد.

همانطور که گفته شد ، در ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره انجمن ، 177عضو اصلی و 23نماینده از اعضا حضور بهم رسانیدند که ذپس از شمارش آراء ، نتایج ذیل حاصل شد.

نتایج آراء انتخابات هیأت مدیره انجمن به ترتیب تعداد آراء

۱. محسن جمالیان: ۹۸ رأی

۲. علی اصغر کشتکاران: ۸۹ رأی

۳. بیوک صحاف امین: ۸۸ رأی

۴. سید مسعود مهدوی: ۸۶ رأی

۵. بابک دیانت پی: ۸۵ رأی

عضو علی البدل هیئت مدیره: (۲ عضو)

6. یدالله صادقی:  ۷۹ رأی

۷. سعید زمان زاده: ۷۹ رأی

 

سایر آرا:

۸. احمد رضا سعادتی: ۷۰ رأی

۹. اصغر مساحی خسروشاهی: ۵۱ رأی

۱۰. امیر برکت مومنی : 44 رأی

۱۱. بهمن علی محمدی نافچی: ۱۰ رأی

۱2. محمدرضا بهشتیان: انصراف

بازرس اصلی:

۱. علی اکبر رامین افشار: ۱۲۷ رأی

بازرس علی البدل

۲. ایرج خوشه گیر: ۲۹ رأی

این مجمع با ضیافت ناهار همراه بود که پس از صرف ناهار و اعلام آراء شمارش شده ، ادامه آن به پرسش و پاسخ اعضا و هیأت مدیره پنجم اختصاص یافت.

مجمع شانزدهم انجمن ،طبق اذعان حاضرین یکی از بهترین و منسجم ترین مجامع تشکل های پلیمری کشوربودکه امروز دوشنبه 20آذر 96 رأس ساعت 9صبح ، آغاز و ساعت 16:30  پایان یافت.

گزارش تصویری

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت