انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

انجمن ملی نسبت به ضرب الاجل ۱۰ روزه هلدینگ خلیج فارس اعتراض کرد

اعتصاب کامیونداران سبب عدم بارگیری محصولات پتروشیمی شده است . حال با «ضرب الاجل ده روزه هلیدنگ خلیج فارس» منطقی به نظر نمی‌رسد که تاوان این اعتصاب را صنعتگران پرتلاش کشور که در وضعیت اقتصادی کنونی همچنان چرخ تولید را میچرخانند، پرداخت نمایند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از روابط عمومی انجمن ملی (اینپیا)، انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران طی نامه ای خطاب به مدیر بازرگانی داخلی شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس به ضرب الاجل ۱۰ روزه هلدینگ خلیج فارس اعتراض کرد. در متن این نامه آمده است:

به استحضار میرساند طی هفته های گذشته موضوع اعتراض کامیون داران کشور به وضعیت بد اقتصادی و به دنبال آن اعتصاب این گروه از رانندگان سبب عدم بارگیری محصولات خریداری شده پتروشیمی توسط مشتریان صنایع تکمیلی شده است. حال منطقی به نظر نمی‌رسد که تاوان این اعتصاب را صنعتگران پرتلاش کشور که در وضعیت اقتصادی کنونی همچنان چرخ تولید را می‌چرخانند، پرداخت نمایند.

در ادامه این نامه آمده است: لذا انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران به عنوان انجمن مادر برای این صنعت با عضویت بیش از 12 تشکل تخصصی و همگن استانی خواهشمند است عدم بارگیری مواد اولیه برای تولیدکنندگانی که خریدشان در دو هفته گذشته انجام شده باشد که حمل آن با موضوع اعتصاب کامیون داران همزمان شده است را با موضوع انباشت مواد اولیه توسط دلالان و سودجویان طی ماههای گذشته که با افزایش اقدامات کنترلی حاضر به حمل محصولات خریداری شده از پتروشیمی‌ها نیستند و سبب ذخیره این محصولات در انبار شرکت‌های پتروشیمی شده است، تفکیک نموده و مساعدت فرمائید تا فراهم نمودن مواد اولیه برای کارخانجات صنایع تکمیلی به راحتی صورت پذیرد و تولیدکنندگان این صنعت بیش از این متضرر نشوند.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت