انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

اولین جلسه کارگروه علمی کنفرانس بین المللی لوله های پلی اولفینی در سال جدید برگزار شد

اولین جلسه کارگروه علمی کنفرانس بین المللی لوله های پلی اولفینی در سال جدید با حضور اعضای کارگروه جهت ارائه تعدادی از مقالات به صورت آزمایشی و بررسی نقطه نظرات سایر اعضای کارگروه امروز 10 اردی بهشت 99 برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن،اولین جلسه کارگروه علمی کنفرانس بین المللی لوله های پلی اولفینی در سال جدید با حضور اعضای کارگروه جهت ارائه تعدادی از مقالات به صورت آزمایشی و بررسی نقطه نظرات سایر اعضای کارگروه از ساعت 10 الی 13 به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید. هدف از برگزاری این جلسه تقویت محتوی ارائه ها ، کنترل زمان ارائه و برطرف کردن اشکالات احتمالی می باشد .
درابتدای این جلسه ، طبق برنامه زمان بندی اعلام شده از قبل ، افراد ارائه دهنده مقاله در کنفرانس ، ارائه خودرا در زمانی حدود 20 دقیقه مطابق برنامه کنفرانس ارائه نموده و در پایان ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات سایر اعضا مورد بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است کنفرانس بین المللی لوله های پلی اولفینی با 14 محور موضوعی تخصصی در حوزه تولید ، کاربری، مصرف و چالشها در تاریخ 25 و 26 خرداد 99 در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.
در این کنفرانس 65 مقاله علمی با موضوعات کاربردی ارائه خواهد گردید که از هفته های بعدی به بررسی محورهای موضوعی کنفرانس و سخنرانان آن پرداخته می شود .
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی ippfaconf.ir مراجعه نمایند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت