انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

اولین نمایشگاه تخصصی اوراسیا ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

اولین نمایشگاه تخصصی اوراسیا ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهدشد.

علیرضا جعفری مجری برگزاری نخستین نمایشگاه اوراسیا در ایران؛ با بیان اینکه اجرایی شدن موافقتنامه تجارت ترجیحی با اوراسیا، گشایش‌های خوبی را برای صادرکنندگان و فعالان اقتصادی ایرانی ایجاد کرد افزود: برای اینکه توسعه روابط ایران و اوراسیا، عملیاتی شود و فعالان اقتصادی و صادرکنندگان ایرانی اطلاعات مورد نیاز خود از بازار اوراسیا به دست آورند تصمیم گرفتیم نخستین نمایشگاه اوراسیا در ایران را ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار کنیم.

وی گفت: فعالان اقتصادی، بازرگانان و شرکت‌های توانمند صادراتی ایران نیز در کنار غرفه‌های اختصاصی کشورهای اوراسیا قرار می‌گیرند تا بتواند مذاکرات بسیار خوبی را با هم داشته باشند و بعد از این نمایشگاه نتایج مثبت و مفید آن برای فعالان اقتصادی و صادرکنندگان ایرانی رقم بخورد.

جعفری افزود: همچنین از ده کشور عمان، قطر، ترکیه، چین، افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، هند و پاکستان نیز دعوت کردیم که فعالان اقتصادی، صادرکنندگان و واردکنندگان آن‌ها به عنوان بازدیدکننده حضور داشته باشند تا در این نمایشگاه تفاهم‌نامه‌های سه جانبه میان شرکت‌های ایرانی، اوراسیا و ۱۰ کشور مدعو امضا شود.

وی گفت: اگرچه در موافقتنامه تجارت ترجیحی با اوراسیا بر روی ۸۶۲ قلم کالا توافق شده، اما نمایشگاه منوط به ۸۶۲ قلم کالا

نخواهد بود بلکه به صورت عموم است و در بیشتر حوزه‌هایی که فعالان اقتصادی ایرانی، توانمندی‌های صادراتی دارند می‌توانند در قالب غرفه دار و یا بازدیدکننده در این نمایشگاه حضور یابند.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ذیل تماس حاصل نمایند:

600-51-95 (912) 98+

پایگاه اینترنتی نمایشگاه: https://eurasia-expo.com/

 

منبع:تحلیل بازار

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت