انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

برگزاری شصت و دومین نمایشگاه بین المللی سوریه در دمشق

شصت و دومین دوره نمایشگاه بین المللی بازرگانی سوریه از تاریخ 25 آگوست – 3 سپتامبر 2021 مقارن با 12-3 شهریورماه سال 1400 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی شهر دمشق برگزار می شود.

در راستای معرفی ظرفیت های صادراتی ایران به کشورهای همجوار و بر اساس برنامه های سازمان توسعه تجارت ایران، پاویون کشورمان در شصت و دومین نمایشگاه بین المللی بازرگانی سوریه از تاریخ ۳ الی ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران توسط شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران و با همکاری اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه، ستاد توسعه روابط ایران و سوریه و وزارت امورخارجه  برگزار می‌شود.

در این رویداد تجاری محصولاتی مانند ماشین آلات و تجهیزات صنایع غذایی، لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی و خانگی، تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی و باغبانی، دارو تجهیزات پزشکی، لوازم و تجهیزات ساختمانی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، فرش و کف پوش، دکوراسیون، الکترونیک، محصولات پلاستیکی،نوشت افزار، بهداشتی و آرایشی، روشنایی، آب و فاضلاب، شیمیایی، ماشین الات، خودرو و قطعات از کشورهای مختلف در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

آخرین مهلت ثبت‌نام در این نمایشگاه پایان خرداد سال جاری بوده و حضور در این نمایشگاه با توجه به توافق شرکت سهامی نمایشگاهی بین المللی ایران و طرف سوری با حداقل هزینه ها خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.iranfair.com/ مراجعه یا با شماره تلفن های 22662692 و  21912568 -021 تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات و فرم های نمایشگاه سوریه

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت