انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

برگزاری نشست کمیسیون بازرگانی انجمن پلی اتیلن

جلسه کمیسیون بازرگانی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن؛ ساعت ده صبح «۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲» در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن؛ دستور کار جلسه پیگیری مصوبات قبلی در خصوص اخذ آمارمواداولیه عرضه بورس جهت تفکیک سهمیه شرکت‌های مستربچ و کامپاند بود که مهندس بهشتیان رئیس هیئت‌مدیره انجمن عنوان کرد: دراین‌خصوص تقاضا داده‌ایم؛ ولی تاکنون جوابی داده نشده و بحث ثبت تعاونی تولیدکنندگان و نهایتاً مکاتبه با وزارت جهاد کشاورزی در خصوص اعتراض به معرفی جهاد زمزم به استان‌ها مطرح گردید واینکه نامه اعتراض کمیسیون به هیئت‌مدیره ارجاع نشده است.
وی در خصوص مباحث دستور کار جاری علت عدم گزارش نتایج هیئت‌مدیره در خصوص هیئت همراه وزارت جهاد کشاورزی به عراق و پیشنهاد هیئت‌مدیره در خصوص حضور در بازار عراق نیز تصریح کرد: متأسفانه اعلام جهاد کشاورزی عمدتاً شفاهی است و اخیراً هم یک هیئت عراقی وارد ایران می‌شود که اینجانب جهت حضور در مذاکرات دعوت شده‌ام.
همچنین در این نشست قرار بر این شد در جلسه بعدی دبیر کمیسیون انتخاب و معرفی گردد.
در ادامه بنا بر پیشنهاد یکی از اعضا بحث شناسه محصولات و خدمات آزمایشگاهی در سامانه متمرکز تجارت بحث‌وبررسی که مقرر شد دراین‌خصوص روز یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه جلسه فوق‌العاده تشکیل و جمع‌بندی خلاصه اقدامات توسط مهندس صفی‌زاده ارائه گردد.
در پایان با موافقت مهندس بهشتیان مقرر گردید نماینده‌ای جهت پیگیری مصوبات کمیسیون در اولین جلسه هیئت‌مدیره حاضر شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت