انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تامین 13500 تن پلی اتیلن سنگین اکستروژن تا پایان 97 برای شرکت های طرف قرارداد با جهادکشاورزی

رییس دفتر توسعه صنایع تکمیلی طی نامه ای به مجری طرح سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تامین 13500 پلی اتیلن سنگین اکستروژن تا پایان 97 برای شرکت های طرف قرارداد با این سازمان ، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، مرضیه طهماسبی ، رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی طی نامه ای به مجری طرح سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تامین 13500 پلی اتیلن سنگین اکستروژن تا پایان 97 برای شرکت های طرف قرارداد با این سازمان ، اعلام آمادگی کرد.

در نامه طهماسبی ضمن تاکید بر شرط تایید قراردادها توسط نجمن صنفی تولیدکنندگان لوله اتصالات پلی اتیلن نوشته شده است:

همان گونه که در مکاتبه قبلی نیز اعلام گردید بر اساس مصوبه کمیته تخصصی پتروشیمی، امکان تأمین ۱۳۵۰۰ تن پلی اتیلن سنگین اکستروژن تا پایان سال ۹۷ در قالب عرضه خاص (در سقف ۲۵٪ عرضه شده در بورس و با قیمت روز کشف شده در بورس برای شرکتهای معرفی شده وزارت جهاد کشاورزی پس از تأیید قرارداد آن شرکت ها توسط انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله اتصالات پلی اتیلن امکان پذیر است. 

گفتنی است ، رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در ادامه این نامه اطلاعات قراردادهای باقیمانده تناژ مصرفی تولیدکنندگان طرف قرارداد طرح های آبیاری دشتهای سیستان، ایلام و خوزستان را خواستار شده است.

 

جهت مطالعه متن کامل نامه اینجا کلیک کنید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت