انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تجهیز بیش از 12 هزار هکتار از اراضی استان زنجان به سیستم آبیاری نوین

مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: 12 هزار و 320 هکتار هکتار از اراضی استان به سیستم آبیاری نوین مجهز است.

«فریدون داوودی» اظهار کرد: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، توجه ویژه‌ای به بخش آب و خاک به ویژه توسعه سامانه‌های نوین آبیاری و ارتقای راندمان آبیاری شده است و طی این مدت، عملکرد و اعتبارات این حوزه رشد قابل توجهی داشته است، در واقع طی سال‌های 92 تا 95 طرح آبیاری تحت فشار در سطح 12 هزار و 320 هکتار از اراضی استان به اجرا درآمده و عملیات اجرایی 6000 هکتار طرح جدید نیز آغاز شده است.

این مسئول احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب ماه‌نشان با اعتبار یک میلیارد و 570 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های شاخص حوزه مدیریت منابع آب در دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود: اجرای این طرح باعث حل مشکل بیش از 200 هکتار از باغات شهرستان ماه‌نشان شده است.

داوودی، از تکمیل و احداث 4 پروژه بزرگ ایستگاه پمپاژ و تأمین آب در روستاهای هزاررود، ونیسر و دهنه، پاوه‌رود، کلتان و جزلاندشت، هم‌چنین تکمیل و احداث شبکه آبیاری مربوطه در سطح 1370 هکتار در دولت تدبیر و امید خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان سال 95، مبلغ 136 میلیارد ریال اعتبار دولتی و 230 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای این پروژه‌ها هزینه شده و با بهره‌برداری از آن‌ها برای حدود 500 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت