انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تجهیز بیش از 2000 هکتار از اراضی تاکستان به سامانه‌های نوین آبیاری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان گفت: از ابتدای سال تاکنون، بیش از 2380 هکتار از اراضی کشاورزی و باغی این شهرستان به زیرپوشش سامانه‌های نوین آبیاری رفته است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، «مجید رحمانی» اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون، بیش از 2380 هکتار از اراضی کشاورزی و باغی این شهرستان به زیرپوشش سامانه‌های نوین آبیاری رفته است.

هم‌چنین در مساحتی بالغ‌بر 6000 هکتار از باغات این شهرستان نیز پرونده متقاضیان تشکیل و تکمیل‌شده و همه عملیات مطالعه، نقشه‌برداری و طراحی آنان به اتمام رسیده و با ابلاغ اعتبارات با مشارکت باغداران عملیات اجرای سیستم آبیاری نوین در این باغات آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال به‌منظور جلوگیری از اتلاف آب کشاورزی و حمایت از کشاورزان و باغداران و در راستای عبور از باغداری سنتی به باغداری مدرن، برای اجرای سامانه‌های آبیاری نوین بیش از 112 میلیارد و 450 میلیون و 700 هزار ریال یارانه دولتی به مجریان این سامانه‌ها پرداخت‌ شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امسال بیش از 1620 متر لوله‌گذاری جهت انتقال آب در پروژه‌های عمومی و تجمیع در این شهرستان اجرا شده است.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت