انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تسهیل حضور در نمایشگاه مجازی ایران و عمان برای اعضای انجمن ملی صنایع پلیمر ایران

اولین نمایشگاه اختصاصی مجازی ایران و عمان به همت اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان از تاریخ 29 شهریور الی 4 مهر سال جاری برگزار می گردد.

شرکت رز تجارت با همکاری کمیسیون صادرات انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و با عنایت به رسالت خود که تقویت زیر ساختهای صادراتی برای صنایع مختلف است، به عنوان یکی از اعضای اتاق مشترک ایران و عمان می تواند حضور بهتر و موثرتر اعضای علاقه مند انجمن ملی صنایع پلیمر ایران را در این رویداد بدیع تسهیل کند.

در شرایط کنونی که به علت همه گیری ویروس کرونا، امکان سفر به سایر کشورها مخصوصاً عمان فراهم نمی باشد، این نمایشگاه جهت شناسایی فرصت های تجاری و برگزاری نشست های B2B با بازرگانان عمانی برگزار می شود.

در این نمایشگاه محصولات قابل عرضه با استفاده از محتوای مجازی ( کاتالوگ های الکترونیکی و عکس و ویدئو و …) به بازدید کنندگان عرضه می شود و می توان با استفاده از اطلاعات موجود مبادرت به ارسال دعوت نامه برای طرف های عمانی و یا حتی سایر کشورهای حوزه خلیج فارس نموده و با این امکان مبادرت به معرفی محصولات و بازاریابی نمود.

لازم به ذکر است با توجه به اقدامات انجام گرفته و به منظور کاهش هزینه های حضور در این نمایشگاه امکان استفاده مشترک از فضای غرفه مجازی برای حداکثر سه شرکت فراهم شده است که هر شرکت می تواند مبادرت به معرفی 15 محصول خود با استفاده از کاتالوگ های الکترونیکی و عکس های آن محصولات نموده و همچنین هر شرکت می تواند با بارگذاری 3 ویدئو از کارخانه و نمایشگاه های عرضه محصولات خود، به نمایش توانمندی های خود بپردازد.

همچنین یک نفر از هر شرکت می تواند بصورت مجازی در غرفه حاضر بوده و جوابگوی سوالات بازدید کنندگان باشد. ضمن اینکه امکان برگزاری نشست های دو جانبه برای مشتریان هر شرکت با استفاده از فضای درنظر گرفته شده برای اینکار مهیا می باشد.

هزینه استفاده از این غرفه اشتراکی بسیار ناچیز بوده و فقط 25،000،000 ریال می باشد ضمناً در صورتی که هریک از این شرکت ها از محتوای الکترونیکی جهت غرفه آرائی برخوردار نباشد، شرکت های معتبر و متخصص در این زمینه معرفی خواهند شد که هزینه تولید محتوای الکترونیکی جهت غرفه آرائی بصورت جداگانه از آن شرکت دریافت می شود.

 

“جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با دبیرخانه کمیسیون صادرات و یا شرکت رز تجارت تارا تماس حاصل فرمائید.”

شماره تماس شرکت رز تجارت تارا: 72418419-021 خانم عباسی

شماره تماس دبیرخانه انجمن ملی صنایع پلیمر ایران : 44787131-021 خانم مومن نژاد

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت