انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تعریف دوره های آموزشی مورد نیاز واحدهای تولیدی در ۵ گروه تخصصی

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، نشست بررسی برنامه های آموزشی کمیسیون آموزش انجمن با حضور بهرامی دبیر کمیسیون آموزش و میرنجفی مشاور انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزار گردید.

در این نشست مقرر گردید دوره های آموزشی مورد نیاز واحدهای تولید در ۵ گروه تخصصی تعریف و برنامه ریزی جهت برگزاری دوره ها صورت پذیرد.

۱- مدیریت کیفیت: کنترل کیفی و آزمایشگاه ، iso، hse

۲-بازرگانی و فروش: فروش ، صادرات و خرید

۳- مالی و اداری: مالی و مالیاتی، انبار و پشتیبانی و منابع انسانی

۴- مدیریت

۵-تولید: تولید و تعمیر و نگهداری

همچنین قرار شد طی مکاتبه ای با واحدهای تولیدی، هر واحد یک نفر از پرسنل خود را به عنوان رابط آموزش به انجمن معرفی نماید تا کلیه اطلاع رسانی ها و هماهنگی ها در حوزه آموزش از طریق انجمن با ایشان صورت گرفته و نامبرده در اسرع وقت پاسخگویی مکاتبات و هماهنگی های لازم را انجام دهد.

همچنین مقرر گردید دوره آموزشی «مدیریت دانش» با حضور خانم دکتر سیدی به عنوان مدرس دوره ویژه در اواخر تیرماه  به صورت حضوری در انجمن برگزار گردد و بنا بر این شد تا هماهنگی های لازم در خصوص طراحی پوستر، اطلاع رسانی و ثبت نام توسط روابط عمومی و کمیسیون آموزش صورت پذیرد.

مقرر گردید از اساتید در جهت برگزاری دوره آموزشی دعوت و طرح درس، جزوه و یا فایل های آموزشی نیز دریافت شود.

در خصوص برگزاری دوره آموزشی ذیل بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد در فاصله زمانی تیر تا پایان مرداد ۱۴۰۳با اولویت بندی مراحل اطلاع رسانی، ثبت نام و برگزاری دوره ها صورت گیرد.

۱-سامانه جامع تجارت«هفته اول تیرماه»

۲- انتخاب دبی و طول بهینه و ضریب یکنواختی در نوارهای آبیاری «هفته دوم تیرماه»

۳- بررسی و انطباق کیفیت با استانداردهای لوله های پلی اتیلن«هفته اول مرداد»

۴-آشنایی با انتخاب و کاربرد تجهیزات حفاظت فردی «هفته دوم مرداد»

همچنین در این جلسه پیرامون برگزاری دوره آموزشی اصول و فنون مذاکرات داخلی و خارجی در سه سطح ویژه معاونان وزرا و روسای سازمان های دولتی، معاونان و روسای ادارت و کارمندان عالی رتبه ادارات بحث و مقرر شد دوره مذکور توسط دکتر فردحسینی به عنوان استاد و مدرس دوره در فاصله زمانی …۱۴۰۳ در محل انجمن و با توجه به تعداد متقاضیان طی چند مرحله برگزار گردد.

با توجه به اهمیت مقوله آموزش پیشنهاد گردید مرکز آموزش انجمن با اخذ مجوز از اداره کل استاندارد استان تهران راه اندازی و شروع به فعالیت نماید و با توجه به ظرفیت موجود و همچنین با رویکرد برقرار تعامل هر چه بیشتر انجمن با سازمان ها، ادارات و واحدهای صنعتی و با هدف درآمدزایی برای انجمن موافقت هیئت مدیره محترم و سپس مراحل اداری آن طی شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت