انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تولید مواد اولیه پلی اتیلنی پوشش لوله های فولادی SPC در پتروشیمی شازند و جم

مواد اولیه مورد نیاز پلی اتیلنی جهت پوشش لوله های فولادی مورد استفاده در صنعت آب و فاضلاب و صنایع نفت و گاز کشور با نام اختصاری SPC (Steel Pipe Coating) در دو پتروشیمی شازند و جم پس از مدتها به مرحله تولید رسیده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، گرید پلی اتیلن اکستروژن که در پوشش لوله های فولادی کاربرد دارد توسط پتروشیمی شازند با نام تجاری ARM PCF55 تولید و روز شنبه مورخ 17 اردیبهشت 1401 در بورس کالا به میزان 180 تن عرضه گردید.

همچنین پیروی اعلام پتروشیمی جم ، این پتروشیمی نیر در حال انجام تست های عملکردی بر روی گریدی مشابه می باشد که در آینده نزدیک با انتشار نتایج و اطلاعات فنی در بورس کالا عرضه خواهد گردید .

عرضه این محصول استراتژیک با توجه به حساسیت های کیفی و فنی بالای این محصول در دنیا و استفاده از آن در پوشش لوله های فولادی مورد استفاده در خطوط زیرساختی و حیاتی کشور ،  می تواند نقطه عطفی در حوزه توسعه گرید پلی اتیلن اکستروژن پتروشیمی های کشور و جلوگیری از خروج ارز و کیفی سازی محصولات تولید داخل محسوب می گردد.

مشخصات فنی محصول پتروشیمی عرضه شده توسط پتروشیمی شازند پیوست می باشد و جهت اخذ اطلاعات فنی بیشتر به بخش فروش و بازرگانی پتروشیمی مربوط مراجعه گردد .

این محصول دارای استاندارد بین المللی ISO 21809-1  و استاندارد ملی INSO 21584-1 می باشد و قبلا توسط پتروشیمی های بروج امارات با گرید تجاری Borcoat HE3450 ، پتروشیمی سابیک عربستان با گرید تجاری Vestolen A 5640 C و پتروشیمی KPIC کره جنوبی با گرید تجاری HIDEN P601 – P603H تولید و عرضه می گردید.

جهت مطالعه دیتاشیت شازند اینجا کلیک کنید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت