انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تولید پلی اتیلن گرید لوله PE100 در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی

پژوهشگران شرکت پژوهش و فناوری موفق شدند گرید لوله پلی اتیلن سنگین High Performance PE100 را بومی سازی و تولید کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، اسماعیل قنبری  مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری با اعلام خبر تولید گرید لولهHigh Performance PE100 اظهار کرد: با تلاش و پشتکار بی وقفه همکاران و پژوهندگان شرکت پژوهش و فناوری، تولید این گرید لوله در مرکز اراک این شرکت به ثمر نشست و طراحی، ساخت، اجرا و راه اندازی آن با موفقیت انجام شد.
وی افزود: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای اولین بار درایران موفق به تولید گرید لوله پلی اتیلن سنگین High Performance PE100 در فرآیند بومی شده و سه راکتور Multimodal HDPE (MMP-HDPE) ، مطابق با استانداردهای معتبر بین المللی درگرید PE100+ ساخته شده است.
قنبری با بیان این که در حال حاضر دانش فنی این گرید ویژه که برای کاربرد های حساس لوله های پلی اتیلنی گازرسانی و آبرسانی مورد نیاز است در انحصار تعداد محدودی شرکت پتروشیمی خارجی قرار دارد و نیاز داخل کشور به این نوع مواد نیز تماما” از منابع خارجی تامین می شود، دستیابی به این فناوری را گامی برای تحقق خوداتکایی صنعت و صرفه جویی ارزی و اقتصادی دانست.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت