انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جلسه هم اندیشی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن و معاونت آب و خاک جهادکشاورزی برگزار شد

جلسه هم اندیشی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن و معاونت آب و خاک جهادکشاورزی امروز چهارشنبه 19 خرداد 1400 درمحل معاونت آب و خاک واقع در محمدشهرکرج برگزار گردید.

این نشست با حضور دکترفریبرز عباسی مشاور وزیر و مجری طرح سامانه های نوین آبیاری و رئیس هیآت مدیره ، رئیس کمیته بازرگانی ، رئیس کمیته استاندارد ،  رئیس کمیته آموزش و دبیر انجمن برگزار گردید و اهم موضوعات آن مبحث بروزرسانی رتبه بندی تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلن بود که اعتبار آن تا تیرماه 1400 می باشد و با توجه به شیوع ویروس کرونا درکشور ، دراین راستا مقرر گردید که تا قبل از پایان سال جاری و پس از عادی شدن شرایط ، بازرسی های مزبور انجام گردد.

ذیل این موضوع ، براین اساس می بایست واحدهای تولیدی متقاضی رتبه بندی کلیه گواهی های استاندارد اخذ شده و گواهی های مرکز مکانیزاسیون خود را حداکثر تا پایان خرداد 1400 از طریق ایمیلی که متعاقبا اعلام خواهدشد به دفتر انجمن ارسال نمایند که اعتبار رتبه بندی آنان تا زمان انجام بازرسی در سال جاری تمدید گردد.

همچنین در این نشست ، در مورد روند پیگیری اجباری شدن استاندارد نوارهای آبیاری و اتصالات ،توسط مهندس علیرضا صحاف امین رییس کمیته استاندارد انجمن توضیحاتی بیان گردید که این موضوع پس از اعلام دستورالعمل ارزیابی انطباق از طرف سازمان ملی استاندارد ، برطرف خواهد شد.

در این نشست و در راستای موضوعات مطروحه جلسات قبلی ، توافق گردید که به منظور افزایش سطح علمی و فنی کارشناسان جهاد کشاورزی و پیمانکاری ، دوره های آموزشی مجازی با همکاری انجمن و معاونت آب و خاک ، برنامه ریزی و اجرا گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت