انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جوابیه رییس انجمن تولیدکنندگان لوله واتصالات پلی اتیلن به ابهامات مطرح شده از سوی خبرگزاری فارس

درپی خبر جعلی خبرگزاری فارس ، مهندس محسن جمالیان، در مقام پاسخگویی برآمده و طی نامه پنج صفحه ای ،جوابی روشن به ابهامات این خبرگزاری داده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در روز یکشنبه مورخ 8/12/95 خبرگزاری فارس در گزارشی تحت عنوان «سناریوی جدید خروج از بورس کالا این بار در انجمن کارفرمایی کلید خورد» نشست دبیر کل انجمن کارفرمایان پتروشیمی و نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن  وکشاورزی ونمایندگان تشکل های صنعتی را  دور زدن مصوبه شورای رقابت و سایر نهادهای قانونی کشور نامید که در راستای خروج از بازار متشکل و شفاف بورس کالا ،برگزار شده است!!!!

فارس در ادامه این گزارش ،به دلیل مخالفت احمد مهدوی ابهر با تصویب و ابلاغ دستور العمل عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا که توسط شورای رقابت ابلاغ شده بود، وی را به باد انتقاد گرفته و در ادامه او را به تهیه دستور العملی خود ساخته ! تحت عنوان« دستور العمل فعالیت کمیته تامین نیاز داخلی صنایع تکمیلی پتروشیمی » متهم می نماید!

 در این گزارش ، خبرگزاری مذکور باتاکید برشفاف بودن فعالیت سازمان بورس کالا که این به خودی خود امری بدیهی است و عناوینی همچون “خودساختگی و غیرقانونی بودن” هدف ازتشکیل این کمیته را دور زدن بازار شفاف بورس ، عنوان می کند و با مهارت هرچه تمام تر سعی دارد کمیته تامین نیاز داخلی صنایع تکمیلی پتروشیمی را در شرایط تقابل با سازمان بورس کالاقرار دهد.

اما نکته اینجاست که این خبرگزاری به محل اصلی بحث یعنی سامانه بهین یاب ، هیچ گونه اشاره ای نمی کند ودرسکوت کامل ، عامدانه از کنار این مسئله مهم رد می شود.

این در حالی است که بخش اعظمی از مشکلات به وجود آمده ریشه در سامانه بهین یاب دارد که در فضایی غبار آلود محل رشد دلالان مجهول الهویه وتوزیع ناعادلانه مواد اولیه در صنایع پایین دستی پتروشیمی شده است .

دراین رابطه مهندس محسن جمالیان با شفاف سازی کامل در خصوص مصوبات این جلسه و با اقامه ادله منطقی ، به ابهامات این گزارش جوابی روشن داده است که شما نیز می توانید متن کامل آن را از طریق لینک ذیل مشاهده نمایید.

متن کامل نامه مهندس جمالیان

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت