انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

حضور در نمایشگاه همیشه مفید خواهد بود

ابراهیمی، نایب رییس هیئت مدیره شرکت رسا لوله پاسارگاد در اولین نمایشگاه سیستم های نوین آبیاری و صنایع وابسته گفت: حضور در نمایشگاه همیشه مفید خواهد بود به دلیل اینکه هر شرکتی با حضور خود در نمایشگاه می تواند توانمندی هایش را نشان داده و از توانمندی های رقبای خود نیز آگاه شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، وی گفت: در تولید هر محصول استمرار در کیفیت و بهبود کیفیت بسیار مهم است و مسلما یکی از عواملی که هر شرکتی را به این هدف می رساند بازدید و حضور در نمایشگاه است.

ابراهیمی درباره محصولات شرکت رسا لوله پاسارگاد افزود: شرکت ما تولید کننده لوله های پلی اتیلن است و ما تولید کننده لوله پلی اتیلن 3 لایه جهت مصارف انتقال آب در بخش آب و فاضلاب و بخش کشاورزی هستیم و همواره در فرآیند تولید و کنترل کیفیت و آزمایشگاه از تجهیزات مدرن استفاده کرده ایم.

وی خاطر نشان کرد: لوله پلی اتیلن در ایران 50 سال ضمانت کاری داشته اما جدیدا موادی به نام آر سی در دنیا استفاده می شود که می تواند عمر مفید محصول را به 100 سال افزایش داده و ما این مواد را به کشور وارد کرده و بر لایه خارجی لوله ها از آن استفاده می کنیم.

ابراهیمی درباره مشکلات صنایع گفت: برگشت سرمایه در گردش از اساسی ترین مشکلات صنایع است به این صورت که ما از بانک ها وام دریافت کرده و سود می دهیم و مواد اولیه را در اختیار مصرف کننده قرار می دهیم اما متاسفانه باز پرداخت مصرف کنندگان که عمدتا ارگان های دولتی هستند بسیار با تاخیر است که این امر باعث ضرر و زیان تولیدکنندگان می شود.

وی بیان کرد: اگر شرکت های آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی بدهی های خود را پرداخت کنند رونق بسیار خوبی در بخش توسعه انتقال آب در بخش کشاورزی و آب و فاضلاب رخ خواهد داد و بنده از مسوولان تقاضا دارم که به این موارد رسیدگی و از شرکت ها حمایت بیشتری داشته باشند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت