انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

درخواستNPC از شرکت های پتروشیمی برای هماهنگی در استراتژی توسعه

مدیرسرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی از شرکت های پتروشیمی خواست برنامه های توسعه ای خود را با هماهنگی NPC اجرایی کنند.

حسین علیمراد مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر ابراز علاقه شرکت های مختلف خارجی برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران، اظهار کرد: برخی از شرکت ها بطور مستقل اقدام به مذاکره با شرکت های خارجی می کنند و یا طرح هایی مشترک را تعریف می کنند و اگر هماهنگی های لازم با مدیریت برنامه ریزی و نیز مدیریت سرمایه گذاری انجام شود، مسیر این مذاکره ها تسهیل خواهد شد.
وی با بیان این که در استراتژی توسعه نیازمند برنامه ریزی های جامع با همکاری تمام شرکت ها هستیم، گفت: تعریف طرح های جدید باید با هماهنگی انجام شود تا در مراحل بعدی شرکت ها و طرف های سرمایه گذار با مشکلی مواجه نشوند.
علیمراد تصریح کرد: پس از برجام درخواست های زیادی را برای همکاری و مشارکت از سوی شرکت های مختلف خارجی دریافت کردیم و تاکنون چندین تفاهم نامه و توافق نامه میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت های فعال در بخش خصوصی با طرف های خارجی به امضا رسیده است و می توان گفت که در دوران پسابرجام جهش در حضور خارجی ها را شاهد بوده ایم.
وی با اشاره به این که فضای ایجاد شده پس از برجام سبب شد تا صاحبان فناوری، دانش فنی و نیز سرمایه گذاران برای همکاری با صنعت پتروشیمی کشورمان پیشگام شوند گفت: هدف ما، اجرای پروژه های با ارزش افزوده برای توسعه اقتصادی و صنعتی در ایران است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت