انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

رئیس جهاد کشاورزی ری: دوهزار و 300 هکتار از زمین های کشاورزی ری به سامانه آبیاری تحت فشار مجهز شد

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ری از تجهیز 2 هزار و 300 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان ری به سامانه آبیاری تحت فشار بر اساس برنامه ریزی سال 95 خبر داد.

ابوالفضل خلیل پور گفت: سامانه تحت فشار آبیاری مصرف آب را در کشاورزی به صورت قطره ای کرده و راندامان مصرف آب را بین 70 تا 95 درصد بالا می برد.
وی با اشاره به اینکه در طول 20 ساله گذشته فقط 5 هزار هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان ری به سیستم آبیاری تخت فشار مجهز شده بود اظهار داشت: امسال جهاد کشاورزی با تجهیز 2 هزار و 300 هکتاز از اراضی شهرستان به اندازه نیمی از 20 سال گذشته در این امر مهم گام برداشته است.
خلیل پور با بیان اینکه یک سوم از کل پروانه های بهره برداری از صنایع کشاورزی استان تهران در شهرستان ری صادر شده است افزود: صنایع وابسته به کشاورزی به دلیل خشکسالی و بایر شدن زمین های کشاورزی در حال حاضر اهمیت شایانی در توسعه این صنعت مهم شهرستان دارد.
وی افزود: صنایع لبنی، بسته بندی محصولات کشاورزی مانند سبزیجات و حبوبات، سردخانه و کشتارگاه های صنعتی از مهمترین و ارزشمندترین صنایع وابسته به کشاورزی هستند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت