انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

روز اول ایران پلاست دوازدهم

دوازدهمین دوره ایران پلاست امروز دوشنبه 2مهر 97 آغاز به کار کرد

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، دوازدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از امروز دوشنبه 2مهر 97 آغاز و تا روز پنجشنبه 5 مهر ماه ادامه خواهد داشت و غرفه داران هرروز از ساعت 8:30 الی 16:30 پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود.

ایران پلاست دوازدهم با شعار «رونق کسب وکار جهانی صنعت پلاستیک» و حضور 665 شرکت داخلی وخارجی برگزار می‌شود .شرکت‌هایی از 15 کشور دنیا شامل بلژیک، آلمان، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، هلند،کره ، اتریش، سوئیس، تایلند، قبرس، ترکیه،تایوان، چین در این نمایشگاه حضور دارند.

فضای مفید نمایشگاهی این رویداد تجاری بیش از ۳۰ هزار متر مربع است که سهم مشارکت‌کنندگان داخلی از این میزان، ۲۷ هزار متر با ۵۰۰ شرکت و سهم مشارکت‌کنندگان خارجی ۲ هزار و ۵۰۰ متر با ۱۶۵ شرکت است، ضمن آنکه فضای باز نمایشگاهی در این دوره بیش از هزار و ۱۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده است.
در این دوره از نمایشگاه از مدیران نمایشگاههای K آلمان، میلان ایتالیا، عرب پلاست و افغان پلاست برای حضور در ایران دعوت بهعملآمده است.
نمایشگاه بینالمللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینهای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.

گفتنی است ،امروز افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضو ابیژن زنگنه وزیر نفت، در سالن 8 و 9 این نمایشگاه آغاز شد و پس از این مراسم، وزیر نفت به همراه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، قائم مقام وزیر نفت و تعدادی از مدیران ارشد صنعت پتروشیمی از تعدادی از سالنهای حاضر در نمایشگاه بازدید کرد و با تعدادی از فعالان صنعت پلاستیک و پلیمر و تولیدکنندگان گفت وگو کرد.

همچنین شایان ذکراست ، انجمن ملی پلاستیک ایران یکی از شرکت کنندگان این رویداد می باشد که در  قالب پاویون تشکل های صنایع تکمیلی با در اختیار داشتن غرفه ای به مساحت 120 متر مربع  ، شرایط حضور برای تشکل های صنایع تکمیلی زیر مجموعه این انجمن را فراهم آورده است.

از این رو انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با حضور در این پاویون اختصاصی از تاریخ 2 الی 5 مهرماه 97 در این نمایشگاه ، پذیرای مهمانان و اعضای محترم خواهد بود.

این پاویون در سالن 41B  بر پاشده و به تشکل های صنایع تکمیلی اختصاص دارد.

امروز نیز تعدادی از اعضای هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، با حضور در نمایشگاه ، از آخرین توانمندی های ارائه شده در این رویداد ، بازدید بعمل آوردند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت