انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

رونمایی از ۸ محصول جدید پلیمری در پتروشیمی جم

در جریان بازدید وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجتمع پتروشیمی جم، هشت محصول جدید این مجتمع رونمایی شد

به گزارشروابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از ایران پلیمر، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنج شنبه (28 مرداد ماه) از بخش‌های مختلف مجتمع پتروشیمی جم بازدید کرد و با حضور وی، هشت محصول جدید تولیدی این مجتمع بطور رسمی رونمایی شد.

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم در مراسم رونمایی از هشت محصول جدید پتروشیمی جم گفت: این محصولات به همت و تلاش کارکنان و متخصصان داخلی پتروشیمی جم تولید شده که نه تنها نیازهای داخلی بلکه نیاز بازارهای جهانی را هم تأمین می‌کند. سیدحسین میرافضلی افزود: گرید سپر خودرو، ظروف شفاف، بسته‌بندی نوشابه گازدار، الیاف، سه نوع درپوش، باک خودرو و لوله مشکی PE100 از محصولات جدید رونمایی شده در مجتمع پتروشیمی جم است. وی افزود: تولید این محصولات جدید بیش از 80 میلیون دلار ارزآوری برای کشور دارد.

 

براساس این گزارش، هم‌اکنون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال بازدید از نمونه محصولات جدید پتروشیمی جم است که در این بازدیدها استاندار بوشهر، نماینده مردم کنگان، دیر، جم در مجلس شورای اسلامی و شماری از معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور دارند. گفتنی است که علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر چهارشنبه نیز با حضور در نشست مسئولیت های اجتماعی شهرستان عسلویه اظهارکرد: با تلاش مدیران صنعت نفت در منطقه عسلویه در 9 ماه آینده، نزدیک به یک هزار ظرفیت شغلی در پارس جنوبی ایجاد می شود.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته از سوی منطقه ویژه پارس در حوزه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی گفت: در راستای توسعه مهارت های آموزشی و فنی، دوره های آموزش سیارکارگاهی در عسلویه ایجاد می شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت