انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

رگولاتوری نیاز امروز صنعت پتروشیمی

تشکیل رگولاتوری می تواند به سلامت در رقابت، شفافیت در عملکرد و بهبود فعالیت ها در صنعت پتروشیمی ایران ​منجر شود.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که صنعت پتروشیمی برای توسعه هرچه بیشتر به نهادی  رگولاتوری نیازمند است، گفت: رگولاتوری به سلامت در رقابت، شفافیت در عملکرد، انصاف در خدمات، عدالت در سرویس دهی، اخلاق محوری و صراحت و نوآوری کمک خواهد کرد.

سیدعلی ادیانی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به پیشرفت‌های قابل قبول صنعت پتروشیمی طی چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: این صنعت در بخش‌های مختلف و در تقویت زیرساخت‌ها موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

وی با ابراز امیدواری از این که صنعت پتروشیمی کشور بتواند باوجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها بیش از گذشته در مسیر توسعه گام بردارد، افزود: صنعت پتروشیمی کشورمان به دلیل مزیت خوراک و وجود زیرساخت‌های مطلوب از جذابیت‌های بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

ادیانی ادامه داد: در صورت فراهم شدن شرایط و تسهیل فرایند حضور سرمایه گذاران، این صنعت پیشرو می‌تواند میزبان سرمایه گذاری‌های گسترده داخلی و حتی خارجی باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هم اکنون بیشتر فعالیت‌های مربوط به حوزه پتروشیمی دراختیار بخش خصوصی است، اما بدون تردید صنعت پتروشیمی برای توسعه هرچه بیشتر و رسیدن به هدف‌های پیش‌بینی شده به حمایت‌ از سوی متولیان امر نیازمند است.

 

منبع:نیپنا

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت