انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سهمیه 600 هکتاری بابلسر برای اجرای آبیاری تحت فشار

مدیرجهاد کشاورزی بابلسر گفت که سهمیه این شهرستان اجرای طرح آبیاری تحت فشار در 600 هکتار از اراضی کشاورزی است .

حسن رزاقی افزود : برای اجرای این طرح 42 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که برای اجرای طرح در هر هکتار 70 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت خواهد شد. 
وی با بیان اینکه این طرح از هفته گذشته آغاز شد ، گفت : این کمک بلاعوض برای اجرای طرح های آبیاری قطره ای، آبیاری بارانی و مه پاش، انتقال آب با لوله، انتقال آب از طریق ایستگاه پمپاژ از رودخانه و دیگر کارهای مورد نیاز پرداخت می شد و کشاورزان تا پایان سال مهلت دارند که از این کمک استفاده کنند.
رزاقی بیان داشت : تاکنون 80 هکتار از اراضی شهرستان برای اجرای این طرح آماده شده که 65 هکتار از این سطح برای اجرای آبیاری قطره ای و 15 هکتار هم آبیاری بارانی است . 
وی با اعلام این که طرح آبیاری تحت فشار تاکنون در یک هزار هکتار از اراضی بابلسر اجرا شده ، از کشاورزان خواست تا برای استفاده از کمک های بلاعوض در این زمینه به مراکز و واحد فنی و زیربنایی جهاد کشاورزی مراجعه کرده و تشکیل پرونده دهند.
شهرستان بابلسر دارای 13 هزار و 500 هکتار زمین شالیزاری، یک هزار و 200 هکتار مزارع گندم، 700 هکتار مزارع توت فرنگی، 150 هکتار مزرعه نیشکر و 2 هزار و 300 هکتار باغ مرکبات است. 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت