انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سی و ششمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار گردید

سی و ششمین نشست هیأت مدیره انجمن روز دوشنبه 28 مرداد 98 از ساعت 9 الی 12 در محل انجمن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ،  در این نشست مسائل گوناگونی از قبیل پروژه های پژوهشی کلر و مستربچ ،اخذ گواهی ایزو توسط انجمن ، حق عضویت سالیانه اعضا در سال مالی 98-99 ، هزینه بازرسی  برای لوله های آبرسانی و آبیاری و زمان رتبه بندی سال 98 ، مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

درابتدای این نشست و مطالب پیش از دستور جلسه، توضیحاتی در خصوص نشست هیأت مدیره و اعضا با موضوع خرید اعتباری توسط مهندس صحاف امین رییس هیأت مدیره انجمن ارائه گردید و همچنین موضوع تهاتر مطالبات شرکت های طرف قرارداد با شرکت ملی گاز ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه  گزارش جلسات پروژه های پژوهشی انجمن با موضوعات مجزای کلر و مستربچ توسط مهندس دربندی ارایه گردید و همچنین درباره نحوه انجام پروژه ها ، توضیحات تکمیلی بیان شد.

همچنین ، با حضور کارشناس شرکت متبوع  ایزو در جلسه هیأت مدیره ، درباره اخذ گواهی ایزو و چارت سازمانی ، اطلاعات کاملی در اختیار اعضای هیأت مدیره قرارگرفت و مقرر گردید سایر موارد با همکاری دبیر انجمن تکمیل و به اطلاع هیأت مدیره برسد.

در سی و ششمین نشست هیأت مدیره انجمن، میزان حق عضویت سالیانه در سال مالی 98-99 به صورت ذیل مورد تایید قرار گرفت:

1-      واحدهای تولیدی دارای ظرفیت بیش از 10هزارتن درسال 50/000/000 ریال

2-      واحدهای تولیدی دارای ظرفیت 5هزار الی 10هزارتن درسال 30/000/000 ریال

3-      واحدهای تولیدی دارای ظرفیت کمتر از 5هزارتن درسال 20/000/000 ریال

در خصوص هزینه بازرسی گروهی برای لوله های آبرسانی و آبیاری نیز مبلغ 20/000/000 ریال تعیین گردید که در صورت ارزیابی اتصالات و یا نوارهای آبیاری در ازای هر آیتم مبلغ  5/000/000 ریال به هزینه بازرسی ، افزوده خواهد شد.

در خصوص زمان رتبه بندی واحدهای تولیدی نیز مقرر گردید ، پرسشنامه های رتبه بندی حداکثر تا تاریخ 15 مهر 98 به انجمن ارسال و براین اساس فرآیند رتبه بندی از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز گردد و در همین راستا جلسه ای توجیهی برای تولیدکنندگان نوارهای آبیاری ، اتصالات پلی اتیلن و بازرسان انجمن ، برگزار گردد.

شایان ذکر است پرسشنامه رتبه بندی و اطلاعات تکمیلی در خصوص رتبه بندی معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی از طریق رسانه های رسمی انجمن ، اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت