انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

شانزدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن برگزار شد

شانزدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن امروز شنبه مورخ6/5/97 از ساعت 10 الی13در دفتر جدید انجمن برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، شانزدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن امروز شنبه 6مرداد 97 برگزار گردید.

درابتدای این نشست و در مطالب پیش از دستورجلسه، از پیگیری نامه انجمن به دکتر کیخا با موضوع تعدیل قراردادهای دولتی ، گزارشی کامل از سوی مهندس محسن جمالیان ارائه گردید و همچنین پیرو نشست دوتن از اعضای هیأت مدیره انجمن ، مهندس جمالیان و مهندس مهدوی که با هماهنگی مهندس مهدوی در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در تاریخ دوم مرداد97 برگزار شد، مقرر گردید تا در هفته آتی با حضور دکترعدل ، معاونت کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ،جلسه ای در این رابطه برگزار گردد.

یکی دیگر از موضوعات جلسه،مکاتبات انجام شده با وزارت صمت در زمینه تغییر اولویت کالایی لوله های پلی اتیلن از اولویت دوم به اولویت اول بود که مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

گفتنی است در ادامه این نشست،باحضور مهندس محمدکریم خرازی مدیرعامل تعاونی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلیمری ایرانیان و دکتر صادقی مدیرعامل شرکت گازلوله به عنوان میهمانان جلسه ، پیرامون جلسه انجمن کارفرمایی پتروشیمی با موضوع قراردادهای بلندمدت پتروشیمی جم با اعضای انجمن، بحث و تبادل نظر گردید.

شایان ذکراست ، شانزدهمین جلسه هیأت مدیره در دفتر جدید انجمن برگزار شد که امروز ، نشانی و مشخصات تماس آن به اعضای انجمن اطلاع رسانی شد.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت