انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

شصتمین جلسه هیأت مدیره انجمن برگزار شد

شصتمین جلسه هیأت مدیره انجمن امروز سه شنبه 19 مرداد 1400 ازساعت 13:30 الی 15:30 بصورت مجازی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در ابتدای این نشست ودر مطالب پیش از دستور جلسه ، موضوع کاهش سهمیه بهین یابی برخی از واحدهای تولیدی مطرح گردید و در این راستا مقرر شد نامه تنظیم شده با موضوع عرضه اضافه پلی اتیلن پایپ گرید به دلیل تعطیلی هفته آخرتیرماه از سوی انجمن به دفتر توسعه صنایع پایین دستی ارسال گردد. همچنین پیرو نامه ارسالی از طرف انجمن به بورس کالا با موضوع حذف سهمیه برخی تولیدکنندگان در هفته پایانی تیرماه ، پیگیری لازم مجددا صورت گیرد.

همچنین در پیرو مشکل سهمیه مواد برخی واحدها مقرر گردید نامه ای با همین موضوع به دفتر مدیرکل صنایع غیرفلزی وزارت صمت ارسال گردد.

در ادامه این این نشست مجازی ،  براساس بررسی پرونده های شرکت های متقاضی ، با درخواست دو واحد متقاضی عضویت در انجمن موافقت بعمل آمد.

در این جلسه مقرر گردید تا قبل از برگزاری مجمع عمومی انجمن ، به واحدهایی که حق عضویت خود را پرداخت نکرده اند مهلت پرداخت داده شود و پس از مهلت مذکور واحدهایی که نسبت به تسویه حق عضویت خود اقدام نکرده اند از عضویت انجمن خارج شوند.

یکی دیگر از مباحث شصتمین جلسه هیأت مدیره انجمن ، نامه دریافتی از سوی دفتر توسعه صنایع پایین دستی مبنی براعلام ظرفیت های واقعی تولیدکنندگان و پیشنهاد جهت افزایش ظرفیت تولیدلوله های پلی اتیلن از سوی انجمن بود که مقرر گردید ظرفیت ها و راهکارهای افزایش آن در قالب نامه ای به دفتر توسعه صنایع پایین دستی ، اعلام گردد.

در پایان در خصوص زمان و نحوه برگزاری مجمع سالیانه انجمن نیز مقرر گردید درباره تعیین زمان مجمع پس از بهبود شرایط و کاهش شیوع کرونا ، تصمیم گیری شود

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت