انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

عرضه خاص برای شرکت های طرف قرارداد در طرح آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی

پس از تایید قرارداد شرکت های طرف قرارداد در طرح آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی ، توسط انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، میزان باقی مانده پروژه ها به صورت عرضه خاص تامین خواهدشد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، پیرو آخرین نشست شورای تنظیم بازار محصولات پتروشیمی که در تاریخ 26آبان 97 برگزار شده است و صورتجلسه آن از طریق پایگاه دفتر توسعه صنایع تکمیلی منتشر شده است ، در بند 5 این صورتجلسه آمده است:

جهت شرکت های طرف قرارداد طرح آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، پس از تأیید قرارداد آن شرکت ها توسط انجمن لوله اتصالات پلی اتیلن، باقی مانده نیاز به صورت عرضه خاص مرتفع شود. 

پیرو فراخوان انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن در تاریخ 18شهریور با موضوع نیاز سنجی موادمصرفی شرکت ها در پروژه های بلندمدت مشخص گردید که از مجموع پروژه های در حال اجرا میزان 111516 تن از قراردادها مواداولیه مصرفی آن ها تأمین نشده است.

و اما قراردادهای بلندمدت با پتروشیمی ها نیز به جلسه بعدی این شورا موکول شده و قراراست شاخص ها ومعیارهای این قراردادها در جلسه بعدی بررسی گردد.

همچنین در خصوص خرید در بورس توسط تعاونی های تامین نیاز در بند 9 این صورتجلسه آمده است:

در ارتباط با امکان خرید محصولات پتروشیمی از بورس توسط تعاونی های تامین نیاز، کمیته تأکید کرد که آن دسته از تعاونی های تأمین نیاز که مورد تأیید وزارت تعاون هستند می توانند وفق رویه جاری در بورس اقدام به خرید کنند و سایر تشکل ها و شرکتهای بازرگانی امکان خرید ندارند.

در ادامه تصویر این صورتجلسه را از نظر می گذرانید:

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت