انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

عرضه گرید پلی اتیلن سنگین با کومونومر هگزن -1 برای اولین بار کشور برای مصرف گرید پایپ

پتروشیمی آریا ساسول با عرضه گرید پلی اتیلن سنگین HEX4460 PE80+ برای اولین بار در کشور محصولی را در کاربرد گرید لوله (Pipe Grade) با کومونومر هگزن-1 تولید نموده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، این محصول دارای خواص منحصربفردی بوده و تنها توسط واحدهای پتروشیمی Gas Phase قابل تولید می باشد.

این پتروشیمی با عرضه این محصول یکی از با کیفیت ترین گریدهای قابل استفاده در کاربرد لوله های پلیمری تحت فشار را عرضه نموده است.

همچنین این پتروشیمی پیشرو برای اولین بار، چهارچوبی فنی که توسط دفتر صنایع پایین دستی جهت عرضه محصولات پلی اتیلن گرید لوله تعیین گردیده را، رعایت و موفق به انجام تمامی آزمون های بهداشتی و خواص فیزیکی و مکانیکی مربوط گردیده است که نتایج آن در پیوست موجود می­باشد.

این چهارچوب فنی بر اساس الزامات آخرین ویرایش استانداردهای ملی و بین المللی بوده و برای مواد پلی اتیلن گرید لوله، شامل آزمون­های مواد اولیه به صورت گرانول و لوله و همچنین آزمون های بهداشتی جهت استفاده در کاربرد شرب انسانی می باشد.

انجمن صنفی تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن از همت والای مدیران و متخصصان آن پتروشیمی که منجر به تولید یک گرید با کیفیت در زمینه لوله های پلی اتیلن تحت فشار، تشکر و قدردانی می نماید.

در پایان امید است حضور این پتروشیمی در بین عرضه کنندگان گرید لوله، باعث رقابت بیشتر تولید کنندگان این محصولات و ارتقاء سطح کیفیت آن گردد.

در ادامه این خبر به ترتیب فایل های دیتاشیت فنی ، تست های فیزیکی مکانیکی و تست های بهداشتی از طریق لینک های ذیل قابل دریافت می باشند.

PDS-HEX4460p-PE80-1

Mechnical-Physical Test

Hygenic Test

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت