انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

فراخوان تکمیل پرسشنامه «پایش فضای کسب و کار» در سامانه بهین یاب

به گفته مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری صمت ، در راستای ارزیابی، پایش و بهبود مستمر فضای کسب و کار، وزارت صمت صفحه مربوط به پرسشنامه چالش های کسب و کار بنگاههای اقتصادی را به منظور دریافت نظرات فعالین تولیدی و تجاری و صاحب نظران حوزه صنعت، معدن و تجارت در سامانه بهین یاب ایجاد نموده است.

احمد تشکینی مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری صمت طی نامه ای بیان داشت : از کلیه افراد مطلع در تشکل­ها و تولیدکنندگان صنعتی، معدنی و همچنین اصناف و تجار درخواست می­شود با مراجعه فصلی (سه ماهه) به سایت بهین­ یاب به آدرس https://behinyab.ir و ورود به بخش پایش فضای کسب ­وکار نسبت به تکمیل پرسشنامه و ثبت اطلاعات در این صفحه مبادرت نمایند.

به گفته وی این اطلاعات می­ تواند در تبیین وضعیت کسب وکار و ارزیابی تحولات ایجاد شده در بخش به این وزارتخانه کمک شایانی کند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست های تجاری گفت: نتایج حاصل شده از پایش فضای کسب و کار در خود سامانه بهین یاب بطور منظم و شفاف اعلام می شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت