انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

فراخوان نیازسنجی مواداولیه مصرفی اعضای انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

اعضای انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 1397/6/20 مهلت دارند ، میزان مواد مصرفی خود را جهت انجام پروژه های بلند مدت ، در سربرگ رسمی و به صورت کتبی به دفتر انجمن اعلام نمایند.

 

به اطلاع می رساند ، با توجه به نامه ارسالی از دفتر صنایع شیمیایی و سلولزی وزارت صنعت و معدن و تجارت به شماره 60/151712 در خصوص انعقاد قرارداد بلند مدت با مجتمع های پتروشیمی از کلیه اعضای محترم انجمن تقاضامند است، مقدار مواد اولیه مورد نیاز خود (شامل گریدهای مختلف پلی اتیلن سنگین اکستروژن و پلی پروپیلن)، در انجام پروژه های بلند مدت را تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ 22/6/1397 در سربرگ رسمی و به صورت کتبی بانضمام تکمیل جدول پیوست ، به دفتر انجمن با شماره فکس 86070299-021 ارسال نمایند.

همچنین شایان ذکراست ، بنابه دستور هیأت مدیره انجمن ، مهلت ارسال مدارک جهت نیاز سنجی مواد اولیه اعضای انجمن در راستای  اجرای پروژه های بلندمدت ، تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه  مورخ  1397/6/22 تمدید گردید.

لینک دانلود جدول پیوست

جدول پیوست مشخصات قراردادهای بلند مدت اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

تصویر نامه دفتر صنایع شیمیایی و سلولزی وزارت صمت

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت