انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

قراردادهای فاقد تعدیل از سال 95 تاکنون شامل تعدیل می شوند

برای پیمان های فاقد تعدیل خرید لوله و لوازم و تجهیزات آبیاری که از سال ۱۳۹۵ کارفرماهای آب و خاک بخش کشاورزی با تولید کننده های طرفین قرارداد مبادله نموده اند ، در نرخ پیمان ها تجدید نظرخواهی می گردد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلن در طرح های ملی و قراردادهای دولتی، نشستی مشترک با حضور معاونت آب و خاک و نماینده های مجریان طرح ها با معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزارشد که در این نشست مقرر گردید ،برای  پیمان های فاقد تعدیل خرید لوله و لوازم و تجهیزات آبیاری که از سال ۱۳۹۵ کارفرماهای آب و خاک بخش کشاورزی با تولید کننده های طرفین قرارداد مبادله نموده اند ، نسبت به تجدید نظرخواهی در نرخ پیمان ها اقدام شود.

همچنین براین اساس ، مقرر گردید که بخشنامه 47707/100 مورخ 89/6/27 با عنوان دستورالعمل نحوه درخواست تجدیدنظر در دستور کارقرارگیرد.

گفتنی است ، دکترنوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در توئیت شخصی خود نوشته است:یکی از آثار منفی نوسانات بازار ارز،نحوه اجرای قراردادهای عمرانی است. همکارانم در سازمان برنامه و بودجه برای حمایت منطقی از پیمانکاران محترم و تسریع در اتمام این طرح‌ها،پیشنهادهایی را آماده کرده‌اند که قرار شد طی روزهای آینده، در نهاد تعامل با حضور پیمانکاران محترم آنها را بررسی کنند.

جهت مطالعه بخشنامه روی لینک ذیل کلیک کنید.

بخشنامه 47707/100 مورخ 89/6/27 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت