انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

لاریجانی: اجرای طرح‌های آبیاری نوین در حوزه کشاورزی ضروری است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود آب در کشور گفت: توسعه و اجرای طرح‌های آبیاری نوین در حوزه کشاورزی ضروری است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات  پلی اتیلن به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی صبح دوشنبه در دیدار اعضای انجمن صنفی کشاورزان استان قم با  اشاره به جایگاه حوزه کشاورزی در توسعه اقتصادی کشور و استان قم گفت: حوزه کشاورزی استان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید به آن پرداخته شود.

وی بر لزوم توسعه و اجرای طرح‌های آبیاری نوین در حوزه کشاورزی تأکید کرد و افزود: قطعاً باید از ظرفیت‌های موجود برای توسعه این حوزه استفاده شود، زیرا در شرایط کنونی کشور با معضل کمبود آب روبرو است که توسعه این تجهیزات می‌تواند در بهبود وضعیت کشاورزی مؤثر باشد؛ و ما نیز از به کارگیری تکنولوژی آبیاری تحت فشار حمایت می‌کنیم.

در ابتدای این دیدار پیمان عالمی رئیس انجمن صنفی کشاورزان استان قم گفت: وظیفه اصلی این انجمن حمایت اجتماعی، اقتصادی از کشاورزان و احقاق حقوق آنهاست.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی حدود 60 هزار هکتار اراضی زراعی و باغ در استان قم وجود دارد که از این میزان زمین کشاورزی، تنها حدود 30 درصد به روش‌های نوین و تحت فشار آبیاری می‌شوند.

 

عالمی افزود: بزرگ‌ترین تهدید در شرایط کنونی بحران آب است و ضروری است روش‌های آبیاری در حوزه کشاورزی بهینه سازی شوند تا از مشکلات کم آبی کاسته شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت