انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

لزوم ثبت اطلاعات واحد‌های تولیدی در سامانه توانیران

سامانه‌ای با عنوان توانیران برای به‌هم رسانی نیازمندی‌ها (مصرف کننده) و توانمندی‌ها (تولید کنندگان) طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن،سامانه‌ای با عنوان توانیران برای به‌هم رسانی نیازمندی‌ها (مصرف کننده) و توانمندی‌ها (تولید کنندگان) طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

براین اساس کلیه واحد‌های تولیدی عضو انجمن می توانند در سامانه توانیران به آدرس www.tavaniran.ir اطلاعات واحد و محصولات تولیدی خود را درج و تکمیل نمایند.

گفتنی است این سامانه در راستای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و نهایتا با هدف کاهش واردات کالاهای مصرفی ایجاد شده است.

شایان ذکراست ، اعضای محترم انجمن می بایست با استفاده از نام کاربری و رمزعبور سامانه بهین یاب خود در سامانه www.tavaniran.ir نسبت به درج اطلاعات و اقلام تولیدی خود اقدام نمایند.

در رابطه با این موضوع ، نامه ای از سوی مدیرکل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت به انجمن ارسال شده است که در اینجا می توانید مطالعه کنید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت