انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

محصول جدید پلیمر آریاساسول تمامی آزمون های فنی را با موفقیت پشت سر گذاشت

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن کشور خبر داد: محصول جدید پلی اتیلن سنگین گرید لوله PE80 پلاس آریاساسول با نام تجاریHEX4460 ، کلیه آزمون های فنی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل ازپتروتحلیل ، مهندس صحاف امین، رئیس هیأت مدیره انجمن درخصوص محصول جدید پلی اتیلن سنگین گرید لوله PE80 پلاس(PE80+) شرکت پلیمر آریاساسول اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور یک محصول PE80، مدت بیش از یک هزار ساعت آزمون رشد آهسته ترک (SCG) را پشت سر گذاشته و به سطح کیفی بالاتری از محصول PE80 موجود در بازار رسیده است.

مهندس صحاف امین افزود: پلی‌اتیلن سنگین PE80پلاس شرکت پلیمر آریا ساسول با نام تجاری HEX4460 نوعی پلی اتیلن سنگین گرید اکستروژن با کومونومر 1-هگزن است که نسبت به محصولات PE80، مقاومت هیدرواستاتیک بلند مدت و ﻣﻘﺎوﻣﺖ ترک در برابر تنش های محیطی(ESCR) بیشتری از خود نشان می دهد و دارای کیفیت بسیار بالایی برای تولید لوله های شبکه آب رسانی شهری و روستایی، لوله های انتقال آب بین شهری و بین روستایی، لوله های دوجداره کاروگیت و در سیستم انتقال مایعات و فاضلاب های صنعتی می باشد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با عرضه قریب الوقوع این محصول، یکی از با کیفیت ترین گریدهای قابل استفاده در لوله های پلی اتیلنی در دسترس مصرف کنندگان داخلی قرار گیرد.

رئیس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتلینی کشور ضمن تبریک به شرکت پلیمر آریاساسول بابت تولید این محصول با کیفیت در سال جهش تولید، ابراز امیدواری کرد که عرضه این محصول منجر به رقابت بیشتر بین تولیدکنندگان و در نتیجه افزایش سطح کیفیت آن در کشور گردد.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت