انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

معاون شرکت آبفا: 15 هزار میلیارد ریال برای طرح های آبرسانی 3 هزار روستای کشور اختصاص یافت

‌معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برای اجرای طرح های آبرسانی به حدود 3 هزار روستای کشور از ردیف بوجه های عمومی در سال آینده 15هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

علی اصغر قانع عصر روز شنبه در حاشیه بهره برداری از چند طرح عمرانی در شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: این میزان اعتبار نسبت به سال جاری 300 درصد رشد داشته است.
وی افزود: با اجرای این طرح های آبرسانی افزون بر دو میلیون و 450 هزار نفر از جمعیت روستایی کشور از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می شوند.
معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب هم چنین از اختصاص 4 هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری از محل ماده 10 مدیریت بحران و ماده 12 حوادث غیرمترقبه برای گذر بحران خشکسالی برای برخی استان های کشور خبر داد.
وی با اشاره به اینکه 700 میلیارد ریال از این اعتبار برای طرح های آبرسانی روستاهایی که با تنش آبی مواجه هستند تخصیص داده شده است، افزود: 200 میلیارد ریال نیز برای آبرسانی به عشایر اختصاص یافته است.
قانع بیان کرد: در ایام الله دهه فجر امسال نیز از 391 طرح آبرسانی در روستاهای کشور بهره برداری شد.
به گفته وی، برای اجرای این طرح ها 6 هزار و700 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی هزینه شده است.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها یک میلیون و 140 هزار تن از مردم روستایی کشور از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.
با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طرح های آبرسانی به مجتمع جوینان و قهرود، پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی کامو و چوگان و بلوار شهر قمصر کاشان بهره برداری شد.
برای اجرای این طرح ها در مجموع 20 میلیارد و 150 میلیون ریال ازمحل اعتبارهای صندوق توسعه ملی و استانی هزینه شده است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت