انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

مهندس صحاف امین: قرارداد بلندمدت با پتروشیمی جم به مرحله اجرا رسیده

مهندس صحاف امین، رئيس هیات مدیره انجمن ملی و انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن باتفاق هیأت مدیره انجمن و دبیرانجمن ملی صنایع پلیمر ایران از غرفه پتروشیمی جم بازدید کردند که جلسه‌ای نیز در غرفه این پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از اینپیا در روز سوم نمایشگاه ایران پلاست ، مهندس صحاف امین، رئیس هیات مدیره انجمن ملی و انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن باتفاق هیأت مدیره انجمن و دبیرانجمن ملی صنایع پلیمر ایران از غرفه پتروشیمی جم بازدید کردند که جلسه‌ای نیز در غرفه این پتروشیمی برگزار شد.

محمدرضا سعیدی- میرعامل پتروشیمی جم، مرضیه طهماسبی، رئیس دفتر توسعه صنایع تکمیلی و برخی از اعضای هیات مدیره این پتروشیمی، از دیگر حاضران در جلسه بودند.

مهندس صحاف امین، در خصوص این جلسه گفت: جلسه روز گذشته در ادامه جلسه قبل بود که چند روز قبل به اتفاق تشکل‌های تخصصی صنعت پلاستیک در دفتر پتروشیمی جم برگزار نمودیم. ما در این جلسات به دنبال بهبود روابط بین صنایع پایین دستی و پتروشیمی جم به ویژه در بحث قراردادهای بلندمدت، خریدهای اعتباری و همچنین تغییر میزان درصد سود بانکی هستیم.

وی افزود : فعلا این پتروشیمی، سود بانکی را تا یک درصد موافقت کرده و همچنین چند قرارداد با شرکت‌های زیرمجموعه تشکل‌های عضو انجمن ملی منعقد کرده است.

مهندس صحاف امین در ادامه، درخواست این پتروشیمی از دولت را توضیح داد: در جلسه روز گذشته مدیران اینپتروشیمی تاکید کردند در بحث تامین خوراک نیازمند این هستند که هزینه خوراک را با تاخیر زمانی یک ماهه پرداخت نماید تا قادر باشند به صورت اعتباری به صنایع پایین دستی، محصول ارائه نمایند.

وی در پایان گفت: بحث دیگری که مطرح کردیم گریدهای جدیدی هستند که صنایع نیاز دارند اما پتروشیمی‌ها تولید نمی‌کنند. موارد دیگری نیز مثل تولید مداوم و جلوگیری از کمبود مواد برخی گریدها، از بحث‌هایی بود که مطرح شد

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت